لیلا عطایی، داور بین المللی دراگون بوت بیان کرد از شهریور ماه سال جاری مسئولیت دبیرخانه مسابقات قهرمانی اروپا را به عهده میگیرم.

لیلا عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی دراگون بوت کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان مجارستان عملکرد رضایت بخشی ارائه کرده است. البته برخی تیم ها رشد محسوس و قابل توجهی داشته بودند در صورتی که تیم ملی دارگون بوت کشورمان کوتاهی کند از کشورهای در حال توسعه باز می ماند.
هر سال سطح مسابقات جهانی دراگون بوت IDBF بالاتر می رود و کشورهای جدیدی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

داور بین المللی دارگون بوت ادامه داد: از سال 2009 در همه مسابقات رسمی IDBF داوری کرده ام و هم اکنون در کمیته طب ورزشی و آنتی دوپینگ با فدراسیون جهانی همکاری می کنم. تعداد کشورهای عضو IDBF همه ساله اضافه می شود و هم اینک 75 کشور عضو رسمی فدراسیون جهانی دراگون بوت هستند.

وی ادامه داد: از نظر داوری مسابقات IDBF هر بار از استانداردهای بالاتری پیروی می کند و امسال نیز مسابقات تست دوپینگ به طور منظم از ورزشکاران به عمل آمد.

عطایی در پایان خاطر نشان کرد: شهریور ماه سال جاری مسئولیت دبیرخانه مسابقات قهرمانی اروپا را به عهده می گیرم و از هم اکنون بید برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام دهم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار