برگزاری دوره تربیت مربی قرآن ویژه بانوان در یک دوره فشرده یکروزه با حضور اساتید برتر کشوری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

دوره ارتقا تربیت مربی حفظ قرآن کریم همزمان بر برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات کشوری در حفظ در استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.
مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این دوره با حضور اساتید دعوت شده از قم برگزار گردید و 120 نفر از مربیان در این دوره حضور یافتند.
حجت الاسلام سید رضا عبداله زاده گفت: حسین معتمدی، روح اله آقایی و داوود قاسمی از اساتید برتر حفظ قرآن کریم این دوره را به صورت یک روزه برگزار نمودند.
وی افزود: اصول و روش های حفظ قرآن کریم، اصول کلاس داری، مبانی تجوید و ترتیل، اهمیت حفظ قرآن کریم و نحوه داوری مسابقات در این دوره تدریس شد.
حجت الاسلام عبداله زاده خاطر نشان کرد: در پایان دوره و پس از برگزاری آزمون کتبی و شفاهی به افرادی که حد نصاب نمره را کسب نموده باشند گوهی نامه  پایان دوره از جامعه القران کریم قم اهدا می گردد.
وی، ضمن مثبت خواندن برپایی دوره تربیت مربی قرآن کریم، بر حمایت همه جانبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت های موسسات قرآنی تاکید نمود و از مربیان خواست با تلاش و دقت در خصوص تعلیم قرآن به علاقه مندان اقدام نمایند./ع
برچسب ها: تربیت ، مربی ، حفظ قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.