نشست مشترک رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با مدیران ورزش مناطق 22 گانه و مجموعه های ورزشی جهت اتخاذ راهکارهای مناسب برای گسترش ورزش همگانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، این نشست با حضور مدیران ستادی، مدیران ورزش مناطق 22 گانه و مجموعه های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران با هدف چگونگی تعامل با نهادهای مختلف در راستای توسعه ورزش همگانی و تبیین برنامه های ابلاغی سازمان در حوزه های ورزش آقایان، ورزش بانوان وتفریحات ورزش برگزار شد.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، در این جلسه ضمن قدردانی از مدیران ورزشی شهرداری تهران به جهت  ایجاد فضایی شاد و پرنشاط در مجموعه ها و تسهیل زمینه حضور شهروندان در این اماکن قدردانی کرد و خطاب به ایشان افزود: شما در ماه مبارک رمضان شهری  پرنشاط و ورزشی ایجاد کردید. این امر شایسته بهترین تقدیرهاست.
آقامیر در ادامه از مدیران ورزش مناطق ۲۲گانه نیز به دلیل ساماندهی مطلوب تیم های ورزشی تشکر کرد و افزود: برگزاری مسابقات جام رمضان و ساماندهی بیش از ۴۰۰۰ تیم ورزشی، فراتر از حد انتظار و مرهون زحمات خالصانه آنان دانست و از مدیران مناطق خواست تا چنانچه خانه ی ورزشی در محله ای هنوز تجهیز نشده آن را به فوریت اطلاع داده تا پیگیری های لازم به عمل آید.
وی با اشاره به برگزاری همایش توسعه ورزش همگانی در محلات شهر تهران افزود: در این همایش که چهارشنبه ۳۰ مرداد برگزار با حضور کارشناسان ورزش نواحی، مناطق، مدیران مجموعه های ورزشی، مدیران مناطق، مدیران ستادی و نیز اعضای شورای اسلامی شهر تهران تشکیل می شود به راهکارهای اساسی در خصوص توسعه ورزش همگانی پایتخت پرداخته خواهد شد.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: بر این اساس ما برنامه های خود را به سمع و نظر تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تهران می رسانیم و در مقابل ایشان پاسخگو خواهیم بود.
آقامیرورزش همگانی را مایه امید، نشاط و افزایش اعتماد ملی خواند وخاطرنشان کرد: امیدوارم فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز، توجه به ورزش همگانی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد. چراکه ورزش عامل همبستگی ملی ، وفاق، اتحاد، نشاط و کارآمدی است./ف
 


برچسب ها: نشست ، راهکار ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار