عضو ایرانی فدراسیون تکواندوی عراق معتقد است تکواندوی این کشور در ابتدای راه قرار دارد و برای پیشرفت از مربیان ایرانی استفاده خواهد کرد.

کیارش بحری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: مدتی است که به عنوان مشاور و مدیر روابط بین الملل فدراسیون تکواندوی عراق در اربیل مشغول فعالیت هستم و چند روزی است که به تهران آمده ام.

 عضو ایرانی فدراسیون تکواندوي عراق در خصوص شرایط تکواندوی عراق گفت: تکواندوی این کشور نوپا است و در اول راه قرار دارد. تمام سرمایه گذاری مسئولان فدراسیون تکواندوی این کشور نیز روی نونهالان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: برای بازیهای کشورهای اسلامی عراق دو تکواندوکار در اوزان سوم و چهارم دارد و من هم همراه با رئیس فدراسیون این کشور در این بازی ها شرکت دارم.

بحری با اشاره به برگزاری مسابقات مقطعی تکواندو در کشور عراق خاطر نشان کرد: آنها مسابقاتی مانند لیگ ایران ندارند و تنها در طول سال چهار دوره مسابقه مقطعی برگزار می کنند.

وی در مورد استفاده از مربیان ایرانی در تکواندوی عراق گفت: عراقی ها تمایل به جذب مربیان مطرح ایرانی برای تیم ملی پایه خود را دارند اما هنوز این کار عملی نشده است. صحبت هایی از حضور محمدرضا عزیزی و ناصر برجی در عراق وجود دارد اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
برچسب ها: بحری ، تکواندو ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار