رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: حمایت از «سرمایه‌گذاری‌های مشروع» و مدیریت پرونده‌های مهم و شناسایی کانون‌های جرم از جمله برنامه‌های وی در این استان است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری یکشنبه‌شب در نخستین سخنرانی خود به عنوان رئیس کل دادگستری هرمزگان که در جمع کارکنان این نهاد و مسئولان قوه قضاییه ایراد شد، ضمن تشریح برنامه‌های خود در این استان، با بیان اینکه جان و حقیقت نظام اسلامی، ولایت فقیه است، اظهار داشت: این جای بسی شکر دارد که ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که نظام اسلامی در کشور حاکم است.

وی ادامه داد: امنیت و ارتقا امنیت یکی از برنامه‌های محوری و اصولی دادگستری هرمزگان است که همانند گذشته و بیش از پیش مورد توجه خواهد بود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه مدیریت پرونده‌های مهم از ابتدا تا اجرا نیز از جمله دیگر برنامه‌های وی در هرمزگان خواهد بود، اضافه کرد: پیشگیری از وقوع جرم و شناسایی و مدیریت کانون‌های جرم نیز از دیگر مباحثی است که به شدت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

اکبری اضافه کرد: لحاظ پیشگیری‌های کیفری و جلوگیری از وقوع جرم و همچنین جلوگیری از اطاله دادرسی‌ها که بعضا سبب تضییع حقوق می‌شود نیز از جمله برنامه‌ها و الویت‌هاست.

وی تأکید کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع با هدف حمایت از تولید ملی و تحقق حماسه اقتصادی نیز مورد توجه خواهد بود.

به گفته این مسئول قضایی، با وضعیت جدیدی که در کشور رقم خورده است، می‌توان در هرمزگان نیز در کنار مقابله بیش از پیش با فساد، زمینه برخورداری این استان از سرمایه‌گذاری‌های بیشتر را نیز فراهم آورد.

اکبری یادآور شد: برخورد با متصرفان اراضی و املاک دولتی و مخلان نظم و امنیت نیز همواره و بیش از پیش در دستور کار خواهد قرار گرفت./ج1

برچسب ها: مدیریت ، کانون ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.