استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان چابهار دارای ظرفیت‌های فراوانی است که باید محور توسعه همه جانبه شرق کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، حاتم نارویی اظهار داشت: همانطور که مقام عظمای ولایت فرمودند باید سریعا شهرستان چابهار محور همه جانبه و پرشتاب توسعه شرق کشور و در نهایت پیشانی توسعه اقتصادی ایران اسلامی در منطقه قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به تبدیل شدن چابهار همیشه بهار به فرمانداری ویژه، باید مسئولان آن با تلاشی چند برابر و مضاعف از گذشته فضا را برای ایجاد قطب پترو شیمی و همچنین تبدیل شدن کل چابهار به منطقه آزاد و استفاده از مزیت‌های آن به کار گیرند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای عملیاتی کردن این موارد باید نمایندگان و مسئولان دست به دست هم داده و به دور از برخی تفکرات خاص زمینه را برای توسعه همه جانبه و همراه با شتاب شهرستان غنی و با ظرفیت چابهار فراهم کنند.

نارویی استان مرزی سیستان و بلوچستان  را امن‌ترین استان ایران اسلامی است دانست  و از تمامی دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی خواست زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران بومی که سرمایه‌های خود را بنا به دلایل مختلف در کشورهای حوزه خلیج فارس متمرکز کرده‌اند فراهم کنند .

و ي گفت :یقین دارم که اگر این سرمایه‌ها دوباره به استان برگردد و در زمینه‌های مختلف تزریق شود سیستان و بلوچستان دیگر چهره محرومیت را نخواهد داشت ./ب

برچسب ها: چابهار ، محور ، توسعه ، شرق ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.