فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: پلیس ایران از ساختاری جامعه محور برخوردار است و در این رابطه نیز مردم و شهروندان شرق استان تهران در کشف جرایم و برخورد با افرا متخلف با پلیس ارتباط و تعاملات خوبی داشته اند.

سروش فتحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :آمار کشف جرایم و عملکرد فرماندهی انتظامی در شرق استان تهران با وجود اسناد و مستندات در این رابطه فعالیت این نهاد انتظامی را در شرق استان تهران برای برقراری امنیت در این منطقه به شکلی چشمگیر نشان می‌دهد.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به انتقال اقدامات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به مردم تصریح کرد :در دوسال اخیر بیشتر این اقدامات در حوزه انتظامی شرق استان از طریق اصحاب رسانه برای افزایش اطلاعات و آگاهی مردم از فعالیت این نهاد انتظامی با هدف ایجاد امنیت و احساس آرامش مردم به جامعه معرفی شده است.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با تاکید برتعاملات خوب پلیس با مردم در قالب پلیس جامعه محور اضافه کرد :پلیس ایران از ساختاری جامعه محور برخوردار است و در این رابطه نیز مردم و شهروندان شرق استان تهران در کشف جرایم و برخورد با افرا متخلف با پلیس ارتباط و تعاملات خوبی داشته اند.

فتحی در خاتمه اظهار داشت :ما باید از علوم نوین در جوامع پیشرفته در حوزه خدمات پلیس و برقراری امنیت در جامعه استفاده و بهره لازم را ببریم و به لحاظ فرایض دینی هم با مردم ارتباط خوبی برقرار کنیم باید به این نکته مهم توجه داشت که نگاه مردم به خدمات پلیس است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.