برنامه های پیشنهادی وزیر بهداشت حائض نکات برجسته برای خدمت در پست وزارت است، یکی از این برنامه ها ارتقای حوزه های مورد نیاز بهداشت است.

دکتر عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران افزود: یکی از وزرای محترمی که از مجلس رای اعتماد گرفت و با 260 رای بیش از 90 درصد آرای نمایندگان را به خود اختصاص داد، آقای هاشمی وزیر بهداشت بودند، وی با یک پیشینه بسیارکارآمد و درخشان از بدو پیروزی انقلات در تمام حوزه های انقلاب و کشور حاضر بودند و دارای یک روحیه جهادی و ایثارگرانه به همراه دانش و تخصص هستند.



وی با بیان اینکه برنامه ای که دکتر هاشمی ارایه کردند حائض نکات برجسته ای برای خدمت در پست وزارت بهداشت است گفت: از جمله برنامه های وی تامین و ارتقای سطح سلامت جامعه بر اساس قانون اساسی است، همچنین حوزه های مورد نیاز بهداشت را ارتقا دهد و به امر آموزش پزشکی برای ارتقای کیفیت بیش از پیش توجه کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: یکی دیگر از این اقدامات رفع مشکلات بر سرراه پروژه بزرگ پزشک خانواده است. جناب رییس جمهور نیز در این زمینه قول همکاری داده اند بنابراین می توان گفت :تدابیر ویژه ای برای اصلاح رویه ها برای تدوین هر چه بهتر پزشک خانواده اندیشیده شده است تا بتواند با رفع مشکلات قبل هر چه بهتر این طرح را اجرا نماید./ع2
برچسب ها: پزشک ، خانواده ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار