مديرعامل خانه صنعت و معدن و تجارت ايران گفت: تاکنون بيش از هزار ميليارد تومان تسهيلات از صندوق توسعه ملي به واحدهاي صنعتي کشور پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ آرمان خالقي مديرعامل و عضو هيئت مديره خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با بيان مطلب بالا در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون هزار و 400 و ده ميليارد تومان تسهيلات از صندوق توسعه ملي به 540 واحد صنعتي و اقتصادي در سراسر کشور پرداخت شده است.

وي افزود: تا تاريخ 92.05.15، 7600 پرونده تقاضاي تسهيلات از واحدها و بنگاه‌هاي اقتصادي صنعتي کشور به خانه صنعت، معدن و تجارت کشور واصل شده که 5170 مورد از اين پرونده‌ها جهت دريافت تسهيلات به تاييد نهايي رسيده است.

وي ادامه داد: از اين ميزان پرونده تاييد شده 4000 هزار پرونده با بانک هاي عامل معرفي شده8 که تا امروز 540 پرونده واصل شده به بانک‌هاي عامل توانسته‌اند تسهيلات خود را دريافت کنند.

وي با اشاره به اينکه براساس آمار حدود 10 درصد از بنگاه‌هاي اقتصادي کشور موفق به دريافتد تسهيلات از صندوق توسعه ملي شده است اظهار داشت: هم‌اکنون واحدهاي اقتصادي صنعتي کشور مشکلاتي نظير بروکراسي اداري غير شفاف بودن فضاي کسب و کار روبرو هستند که اميدواريم اين مسائل در دولت جديد به سرعت مرتفع شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تسهیلات ، بنگاه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار