مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: پایانه مسافربری معراج دومین پایانه مسافربری مدرن شرق کشور است که فاز اصلی آن همزمان با هفته دولت با حضور مدیران استانی و شهری به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،مدیران عامل شرکتهای مسافربری مشهد به همراه مدیران انجمن صنفی شرکتهای مسافربری از مراحل نهایی و بهرهبرداری کامل از فاز اصلی پایانه مسافربری معراج بازدید کردند.

محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری مشهد در این باره گفت: پایانه مسافربری معراج دومین پایانه مسافربری مدرن شرق کشور است که فاز اصلی آن همزمان با هفته دولت و با حضور مدیران استانی و شهری به بهرهبرداری خواهد رسید.

وی افزود: این پایانه وظیفه سرویسدهی به مسافران شمال کشور و استانهای شمالی را بر عهده خواهد داشت و ظرفیتی بالغ بر 30 درصد از حجم مسافران از این پایانه استفاده میکنند.

وی اظهار کرد: با برنامهریزی صورت گرفته میزبان اعضای هیئت مدیره اتحادیه پایانههای مسافربری کشور در مراسم افتتاحیه فاز اصلی این پایانه در شهر مقدس مشهد خواهیم بود و از نظرات مدیران اتحادیه در خصوص بهرهبرداری حداکثری از ظرفیتهای مختلف این پایانه خواهیم بود./ب

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.