هشتمین چاپ رمان «كوچه اقاقیا» به قلم راضیه تجار به زودی توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار كتاب می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره مهر، «كوچه اقاقیا» رمانی اجتماعی و خانوادگی است و به زندگی زنانی از طبقات مختلف جامعه می‌پردازد. این رمان سعی می‌كند از مشكلات و تیره‌روزی‌های زندگی این زنان بگوید. 
 
شخصیت اصلی برخی رمان‌های شاخص راضیه تجار همچون آرام شب بخیر، محبوبه صبح، زن شیشه‌ای و بانوی رنگین كمان زنان هستند. به همین دلیل پرداختن به زنان و مشكلات آنان یكی از موضوعات اصلی رمان‌های وی است. 
 
داستان «كوچه اقاقیا» از جایی آغاز می‌شود كه میرزا ابوتراب با «ماه‌ منظر» دختر جوانی ازدواج می‌كند در حالی كه دخترش دلنواز از اینوصلت راضی نیست چرا كه مادرش در هنگام به‌دنیا آمدن او دچار جنون شده و مدتی است كه در زیرزمین خانه به زنجیر كشیده شده است. با آمدن زن جوان خانم جان مادر میرزا دستور می‌دهد كه مادر و دختر را به خانة دایی دلنواز ببرند. آن دو قصد فرار از آنجا را داشتند ولی نقشه فرارشان نافرجام می‌ماند و در ادامه اتفاقاتی برای آنان رخ می‌دهد.» 
 
رمان «كوچه اقاقیا» را كارگاه قصه و رمان مركز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری تولید كرده و به زودی در قطع رقعی و شمارگان 2500 نسخه توسط انتشارات سوره مهر به چاپ هشتم می‌رسد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار