رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک از راه‌اندازی کانون خبرنگاران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ مصطفی کریمی عصر شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار، از خبرنگاران به عنوان سربازان سرزمین اندیشه یاد کرد که با سلاح اندیشه و قلم روان خود زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگی در مقابله با دشمنان و بدخواهان جامعه اسلامی هستند که اطلاع‌رسانی به موقع آگاهی اقشار مختلف جامعه را ارتقا داده و باعث خواهند شد، جامعه‌ای پویا و فعال داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در حقیقت خبرنگاران خود حلقه اتصال مردم و مسئولان و ارتباط‌آفرین نظام و ملت هستند و در این راستا تلاش دلسوزانه آنان همچون مشعلی جاوید و روشنگر، هماره گرمی بخش مطبوعات و رسانه‌هاست، ادامه داد: خبرنگاران در شهرستان سیریک که با قلم و تعهد خود نسبت به شهروندان زمینه‌ساز تلاش و کوششی جدی‌تر در مجموعه شهرستان فراهم کرده‌اند، دارای جایگاهی ویژه‌ هستند.

این مسئول همچنین از راه‌اندازی کانون خبرنگاران شهرستان به عنوان مرکز تبادل‌نظر و تجربیات خبرنگاران شهرستان و هم‌افزایی بیشتر در زمینه خبر و رسانه خبر داد.

کریمی، هدف از راه‌اندازی این کانون را فعالیت بیشتر خبرنگاران و بهره‌مندی از امکانات موجود در سطح شهرستان عنوان کرد.

محمد اسفندیاری، فرماندار شهرستان بندر سیریک نیز در ادامه افزود: روشنگری یکی از وظایف خبرنگار است و خبرنگار باید جامعه را از بدفهمی‌ها نجات دهد و در مطبوعات باید خط و نشان مطالب با زیباترین کلام و در کمال احترام و ادب مطرح شود.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه هر جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی و اطلاع رسانی به مردم است، بیان داشت: خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر  و میراث دار قلم و آگاهی هستند که خالصانه و بر اثر وظیفه انسانی و الهی خویش در جهت آگاهی  بخشی به جامعه در عرصه اطلاع رسانی تلاش‌های وافری انجام می‌دهند.

فرماندار سیریک عنوان کرد: روز خبرنگار فرصت مغتنمی است که در این روز شکوهمند که روز حق گویی و پاسداشت قلم است که از همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و ایثارگران عرصه اطلاع رسانی ضمن تجلیل باید تشکر و قدردانی شایسته صورت پذیرد.

در این مراسم از 12 نفر از خبرنگاران شهرستان و 42 نفر از مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان سیریک به مناسبت روز خبرنگار با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.