شريلين چرچ، اسلام‌ستيز استراليايی، با ايراد كلمات بی‌ربط و توهين‌آميز نسبت به دين مبين اسلام، خواستار محو آثار اسلامی از جمله مساجد در استراليا شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، «شريلين چرچ»، اسلام‌ستيز و فعال سياسی در استراليا، در سخنان فضاحت‌باری اسلام را يك دين «جهنمی» و ساخت مسجد در استراليا را «خيانت» به اين كشور توصيف كرد.

اين عضو گروه سياسی تندروی «Rise up» در استراليا كه شعار «استراليا را استراليايی نگه داريم» را پيشه كار خود ساخته‌اند، ضمن پافشاری بر اظهارات اسلام‌ستيزانه هميشگی خود، ادعا كرد: در صورت رای آوردن در انتخابات منطقه‌ای، ساخت مسجد را در جنوب «بريزبن»، يكی از بزرگ‌ترين شهرهای استراليا در سواحل شرقی اين كشور، ممنوع خواهم كرد.

وی همچنين ادعا كرد: اسلام پيش از آن كه يك اعتقاد دينی باشد، يك نظام حقوقی است؛ چرا كه وجود مسجد در يك منطقه به معنای اجرا شدن شريعت و قوانين اسلامی در آن ناحيه است و می‌تواند نشان‌دهنده اين امر باشد كه پرچم اسلام به زودی در آن ناحيه برافراشته خواهد شد.

اين سياستمدار اسلام‌ستيز پا را از اين نيز فراتر نهاد و با اهانت به تعاليم آسمانی قرآن كريم، خاطرنشان كرد: يك استراليايی برای آن كه شهروند استراليا به شمار آيد، بايد ملتزم به قانون استراليا و نه قانون قرآن باشد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار