طی سه روز آینده به تناوب سرعت وزش باد در استانهای شرقی و جنوب شرقی و باشدت بیشتر در شمال سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل و برخی نقاط استان خراسان جنوبی افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،در ادامه وقت امروز"شنبه 26مردادماه 92"اعلام شد،طی سه روز آینده به تناوب سرعت وزش باد در استانهای شرقی و جنوب شرقی و باشدت بیشتر در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل و برخی نقاط استان خراسان جنوبی افزایش می یابد که این شرایط سبب ایجاد گردوخاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می شود.

لازم به ذکر است،طی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی رگبارهای پراکنده دور از انتظار نیست وهمچنین طی امروز و فردا بعلت نفوذ جریانات گرم و مرطوب جنوبی افزایش ابر،رگبارهای پراکنده گاهی با رعدو برق در پاره ای از مناطق زاگرس جنوبی ،جنوب شرق و استان هرمزگان پیش بینی می شود.


براساس این گزارش، محور بهادرآباد به ايرانشهر و بالعكس واقع در جنوب استان كرمان،، حدفاصل كيلومتر 120 ، منطقه ميان درآن، بدليل طغيان رودخانه، موقتاَ مسدود اعلام شده است.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری وافزایش ابردر ارتفاعات و گاهی وزش باد پیش بینی می شود  و در بیشینه خود به 34 درجه و درکمترین حالت به 23 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باد ، گردوخاک ، مسدود ، باران ، رگبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار