طی سه روز آینده به تناوب سرعت وزش باد در استانهای شرقی و جنوب شرقی افزایش می یابد که این شرایط سبب ایجاد گردوخاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"جمعه25 مردادماه 92"اعلام شد،طی سه روز آینده به تناوب سرعت وزش باد در استانهای شرقی و جنوب شرقی و باشدت بیشتر در شمال سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل و برخی نقاط استان خراسان جنوبی افزایش می یابد که این شرایط سبب ایجاد گردوخاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می شود.


براساس این گزارش، طی ساعات آینده در ارتفاعات مرکزی البرز نیز افزایش ابر و بارش های پراکنده دور از انتظار نیست و طی روزهای آینده دمای هوا درنوار شمالی کشور تا حدودی افزایش می یابد وهمچنین در سایر مناطق در این مدت پدیده قابل توجهی دیده نمی شود.
لازم به ذکر است، امروز و فردا در ساعات بعدازظهر در جنوب وجنوب شرق کشور بویژه استان های فارس، بوشهرو هرمزگان افزایش ابر و رگبارو رعدو برق پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری ودر ارتفاعات افزایش ابر گاهی وزش باد پیش بینی می شود  و در بیشینه خود با یک درجه کاهش نسبت به روز قبل به 34 درجه و درکمترین حالت به 24 درجه بالای صفر خواهد رسید.
برچسب ها: باد ، گردوخاک ، سرما ، دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار