مدير اداره زيباسازي شهرداري منطقه 19 از نصب لوح زرين در کوچه ميرزايي به عنوان زيباترين و برگزيده ترين کوچه اين منطقه خبر داد.

ظاهري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: کوچه ميرزايي به عنوان زيباترين و برگزيده ترين کوچه منطقه 19 در جشنواره کوچه هاي زيباي شهروندان انتخاب شده است.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: کوچه ميرزايي خيابان مهران محله و شهرک شريعتي زيباترين و برگزيده ترين کوچه در منطقه 19 است.
ظاهري با اشاره به برگزاري اين جشنواره گفت: کوچه هاي واقع در محلات 13 گانه منطقه 19، فاقد زيبايي اند و از نظر معماري فاقد چهره مناسب و بيشتر قديمي اند.
وي ادامه داد: کوچه ميرزايي از نظر ساختار معماري، فضاي سبز و تميزي زيباترين و برگزيده ترين کوچه هاي منطقه 19 است.
ظاهري با اشاره به خصوصيات ساختماني محلات 13 منطقه 19 گفت: ساختمان هاي واقع در محلات 13 گانه منطقه 19 نوساز و با سابقه در حدود 4 الي 5 سال ساخت و از ساختمان هاي نوسازند، محله نعمت آباد تنها محله واقع در بافت فرسوده منطقه 19 است.
وي در پايان با اشاره به اقدامات اجرايي اداره زيباسازي شهرداري منطقه 19 افزود: اهداي لوح زرين زيباترين کوچه منطقه 19 با حضور شهردار منطقه 19، قائم مقام شهردار، معاونت فرهنگي و اجتماعي ، مدير اداره فضاي سبز و شوراياران منطقه با نصب لوح زرين بر کوچه ميرزايي، برگزاري مراسم تقدير و تجليل از ساکنان کوچه ميرزايي تا پايان هفته جاري، اهداي لوح تقدير به رابط زيباسازي به منظور تشويق شهروندان وگرايش و جلب مشارکت انها در ساخت بناها ، ساختمانها، کوچه هاي زيبا از اقدامات اجرايي اداره زيباسازي شهرداري منطقه 19 است.
برچسب ها: زیباسازی ، میرزایی ، مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار