معاون اجتماعی و فرهنگی منطه 10 ازبرگزاری برنامه های ویژه روز پزشک در این منطقه خبر داد.

امیر حسین بهاری صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: نام گذاری اول شهریور به عنوان روز پزشک گامی است به سوی پاسداشت و تکریم هر چه بیشتر سپید جامگانی که نام، نشان و رسالت آن ها قرین مفاهیم بلندی چون ایثار، صبر، و مهربانی است؛ مردان وزنانی که با خدمت صادقانه و مجاهدت های بی شمار خود رنگ و بوی تازه به انسانیت بخشیده اند.

وی در ادامه افزود: در این راستا بیش از 25 ویژه برنامه تدارک دیده شده که می توان به اهدای لوح تقدیر، شاخه گل و گیاه و کارت تبریک به پزشکان بیمارستان ها، کلینک ها و مطب ها، برگزاری مراسم تقدیر، تشکر واهدای هدیه به پزشکان فعال نمونه محلات، بیمارستانها، درمانگاه ها، پایگاه های بهداشتی و دبیر کانون پزشکان، برگزاری برنامه ویزیت و مشاوره پزشکی رایگان در سراهای محله، توزیع بروشور، آشنایی با پزشک خانواده و اهمیت آن در سلامت خانواده ها از جمله اقدامات در نظر گرفته به مناسبت این روز است.

وی در خصوص دیگر برنامه ها خاطر نشان کرد: همچنین یک گروه پنج نفره مشکل از یک پزشک متخصص، دو پزشک عمومی، یک کارشناس تغذیه و یک کارشناس ارشد روانشناسی در منطقه و به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

گفتنی است که شهروندان می توانند با حضور در خانه های سلامت واقع در محلات از وضعیت قند خون، فشار خون، عفونت های دستگاه گوارش و بیمارهای خاص مطلع شوند.
برچسب ها: مشکل ، روانشناسی ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار