عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در حال‌حاضر تصميمم براي کانديداتوري انتخابات رياست ديوان محاسبات کشور قطعي نيست.

"محمدعلي عبداله‌زاده" نماينده مردم فردوس، طبس و سرايان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه در حال‌حاضر تصميمم براي کانديداتوري انتخابات رياست ديوان محاسبات کشور قطعي نيست، گفت: از آن‌جا که چهارشنبه هفته جاري(30 مرداد) آخرين فرصت ثبت‌نام‌ها براي انتخاب رئيس ديوان محاسبات کشور است در حال‌حاضر تصميمم براي ثبت‌نام قطعي نيست.

وي در ادامه افزود: پس از ثبت‌نام کانديداها، کميته‌اي در کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات صلاحيت‌ها افراد متقاضي را بررسي مي‌کند و در نهايت سه تا چهار نفر را به  کميسيون معرفي مي‌کند و اين افراد نيز با حضور  در جلسات کمیسیون، برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و نظرات‌شان را مطرح مي‌کنند، سپس رای‌گیری در این زمینه انجام و در نهایت یک نفر برای اخذ رأی اعتماد به صحن علنی معرفی می‌شود.

گفتني است؛  با انتخاب "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" به عنوان وزي کشور دولت يازدهم  و با توجه به اینکه وی پیش از این ریاست دیوان محاسبات کل کشور را بر عهده داشت، هم‌اکنون بايد رئیس جدید دیوان انتخاب شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مجلس ، دیوان ، محاسبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار