مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از اکران عمومی فیلم‌های منتخب جشنواره میلاد سرخ در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور شرفی گفت: ما در فاصله کم باقی‌مانده تا برگزاری این جشنواره تمام سعی و تلاشمان را به کار گرفتیم تا مقدمات حضور فیلمسازان منتخب کشور و پدیدآورندگان آثار بدیع و نو را فراهم کنیم تا جشنواره دو سالانه میلاد سرخ در عین شکوه، عظمت و دلبستگی به آیین محرم و عاشورایی در حال و هوایی معنوی و ارزشی برگزار شود.

وی از وعده مسئولان کشوری به ویژه رئیس سازمان سینمایی کشور برای حضور در این جشنواره خبر داد و تصریح کرد:‌ امیدواریم جشنواره در روزهای پنجم تا هفتم شهریورماه با حضور فیلمسازان و هنرمندان برجسته کشور، مسئولان ارشد کشوری و استانی، نقادان، کارشناسان، سازندگان و منتخبان برگزار شود.

شرفی به تدارک برنامه‌های مختلف جنبی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در کنار تجلیل از هنرمندان سینمای کشور و برجستگان استان اردبیل در این حوزه تلاشمان بر این است تا در جنب این جشنواره کارگاه‌های آموزشی یک روزه فیلمسازی را نیز برگزار کنیم.

دبیر دومین جشنواره دو سالانه میلاد سرخ خاطرنشان کرد: در این کارگاه که با حضور فیلمسازان منتخب کشور و اساتید دانشگاه برپا می‌شود در کنار انتقال مفاهیم و مبانی فیلمسازی و هنری شاهد نقد و بررسی فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره می‌باشیم./ع

برچسب ها: اردبیل ، جشنواره ، میلاد ، سرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.