سرپرست معاونت خدمات شهری و امور مناطق شهرستان اسلامشهر از اجرای بیش از پنج هزار و 500 متر مربع نقاشی دیواری با موضوعات متنوع و هزینه ای بالغ بر 300 میلیون ریال در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد.

جعفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد اداره زیباسازی شهرداری اسلامشهر از ابتدای سال 92 تاکنون مربیان ترسیم نقاشی دیواری با موضوعات سنتی و اسلامی، نقاشی خط در ابتدای خیابان امام موسی کاظم (ع) و نیز سطوح دیوارهای پارک کودک واقع در خیابان آیت ا... کاشانی به ترتیب با متراژهای 600، 140 و 500 متر مربع افزود: طراحی و اجرای نقاشی دیواری با موضوع چهره و پیام شهید آوینی در جنب زیرگذر آیت ا... کاشانی، طراحی و اجرای چهره شهید سعید عزیزی از فرماندهان جنگ تحمیلی و نیز از شهدای شاخص شهرستان در خیابان امام موسی کاظم (ع) به ترتیب با متراژ های 184 و 60 متر مربع از دیگر اقدامات اداره زیباسازی شهرستان بوده است.

وی یکی دیگر از اقدامات زیباسازی را در حوزه مساجد سطح شهرستان نظیر مسجد حضرت رسول (ص)، حضرت رقیه، قمربنی هاشم، حضرت ابوالفضل، حضرت ولی عصر(عج) و دارالقرآن ، خیابان باغ فیض در قالب نقاشی خط و ذکر احادیث مرتبط با متراژ تقریبی 600 متر دانست و اظهار داشت: زیباسازی دیوارهای بیرونی مصلی بزرگ شهرستان با متراژ تقریبی 250 متر از اقدامات دیگر زیباسازی در سال جاری بوده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و امور مناطق اسلامشهر در پایان با اشاره به پاکسازی و زیباسازی برخی دیوارهای موجود در کمربندی الغدیر، جاده احمد آباد مستوفی با ذکر پیام های شهروندی و احادیث بزرگان به متراژ بیش از 3 هزار متر مربع خاطر نشان کرد: اقدامات واحد زیباسازی همچنان ادامه دارد./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار