مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو با بیان اینکه واگذار شدن پژوهشگاه نیرو فعلاً مسکوت مانده است، گفت: وزیر پیشنهادی نیرو بر حفظ پژوهشگاه در وزارت نیرو تأکید دارد.



 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،محمد محمدزاده در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که جریان واگذاری پژوهشگاه نیرو که قرار بود به جای بدهی‌های وزارت نیرو به مپنا واگذار شود، به کجا رسید، افزود: واگذاری پژوهشگاه نیرو فعلاً مسکوت مانده است و در دو روز گذشته، معاون تحقیقات وزارت نیرو از پژوهشگاه نیرو بازدید به عمل آورده و گزارشی آماده کرده است.

وی ادامه داد: بحث قبلی واگذاری پژوهشگاه نیرو مدتی دنبال شد و با توجه به وضعیت دولت یازدهم که به تازگی بر سر کار آمده است، احتمالاً سیاست‌ها تغییر کند.

محمدزاده خاطرنشان کرد: البته نگاه وزیر پیشنهادی نیرو (چیت‌چیان) احتمالاً این باشد که پژوهشگاه نیرو حفظ شود، بنابر این اینکه پژوهشگاه نیرو حفظ و یا واگذار شود، چون در حوزه اختیارات بنده نیست نمی‌توانم با صراحت در مورد آن اظهار نظر کنم.

وی افزود: بحث‌های زیادی در مورد واگذاری پژوهشگاه نیرو صورت گرفت و یک بار قرار بر این شد که به جای بدهی به مپنا و یک بار هم قرار شد به وزارت علوم واگذار کنند، منتهی هنوز سندی را به طور مکتوب در این خصوص ندیده‌ام.

شورای عالی اداری مصوب کرده که وزارت نیرو برای پرداخت بدهی های خود ساختمان پژوهشگاه نیرو را به فروش برساند، اما از آنجا که مپنا بارها اعلام کرده بابت طلب خود از وزارت نیرو پول نقد می خواهد، آن چنان هم از گرفتن ساختمان پژوهشگاه نیرو بی علاقه نیست.

*استخدام 4 هزار نفر در وزارت نیرو

محمدزاده در خصوص استخدام وزارت نیرو گفت: برای حدود 4 هزار نفر مجوز استخدام از دولت گرفتیم منتهی نه در قالب طرح مهرآفرین، بلکه مجوز آن قبل از این طرح گرفته شده و آزمون استخدامی برگزار شده و همه افراد به نحوی برای گزینش معرفی شده‌اند.

وی افزود: آمار این 4 هزار نفر یک مقدار ریزش در مشاغل نگهبانی داشته است، اما به هر حال حدود 2 هزار نفر در قالب تخصصی و مابقی در مشاغل نگهبانی در قالب آزمون به گزینش معرفی شده‌اند.

محمدزاده گفت: 60 درصد مراحل گزینش انجام شده است و بیش از 3 هزار نفر از اول مهرماه در حوزه فنی و تخصصی و نگهبانی مشغول به کار خواهند شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۵۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
مراسم تحلیف و آغاز به کار پذیرفته شدگان استخدامی برق منطقه ای خوزستان طی دو روز در مجتمع عالی آموزشی وپژوهشی صنعت آب و برق خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، در مراسم تحلیف و آغاز به کار دارندگان مدرک فوق دیپلم و کارشناس، مدیرعامل شرکت گفت: دنیای کنونی دنیای سازمان ها است که متولیان و گردانندگان آنها انسان ها هستند.

محمود جانقربان افزود: سازمان ها نه تنها بدون نیروی انسانی مفهومی ندارند بلکه امروزه نقش و کارکرد آنها بدون عامل مهم و حیاتی نیروی انسانی غیرممکن خواهد بود که این نشان دهنده ارزش و جایگاه انسان ها در سازمان ها است.

وی ادامه داد: کسانی که در مراسم امروز حضور دارند از بین 16 هزار نفر انتخاب شده اند که ورود آنها را به شرکت برق منطقه ای خوزستان خیر مقدم می گویم و امیدوارم با پشتکار و تلاش فراوان بتوانید درخدمت کشور ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های آن با حضور خود در مسوولیت هایی که به شما محول می شود، باشید.

جانقربان تصریح کرد : با وجود تاریخچه صد ساله صنعت برق در کشور ، ایران در رتبه چهاردهم دنیا از لحاط تولید برق و خوزستان نیز با داشتن نیروگاههای حرارتی و برق آبی و... دومین تولید کننده برق کشور به شمار می رود.

وی اظهار داشت: صنعت برق پایه و اساس توسعه در هر کشوری محسوب می شود و خدمت شما در این صنعت زیربنایی مایه افتخار شما می باشد .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: محدوده فعالیت شرکت برق منطقه ای خوزستان استان های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد با وسعتی بالغ بر 81 هزار کیلومترمربع است که مسوولیت تولید و انتقال برق در بخش شبکه فوق توزیع را برعهده دارد.

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز در این مراسم گفت: بعد از اعلام فراخوان 16 هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 13548 نفر مرد و 1939 نفر زن بودند که در مجموع 15487 نفر در جلسه آزمون حاضر شدند .

وی خاطر نشان کرد: آزمون کتبی استخدامی با توجه به مجوز صادر شده استخدام در روزهای پنج شنبه و جمعه 10 و11 اسفندماه 91 در حوزه های اهواز و یاسوج با شرکت حدود 16 هزار نفر در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس برگزارشد .

کیوان خورسند ادامه داد: بعد از اعلام نتایج، افراد حاضر در این مراسم به مصاحبه علمی و سپس گزینش دعوت ودرنهایت پذیرفته شدند .

وی اظهار داشت : تعدادپذیرفته شدگان در مجموع 367نفر بوده که شامل 200نفر دیپلم ،74نفر فوق دیپلم و93 نفرلیسانس می باشند .

گفتنی است این مراسم با حضور مدیرعامل شرکت ، معاونان ، مدیران وکارشناسان برق منطقه ای خوزستان برگزارشد و پذیرفته شدگان با ادای سوگندنامه و پایبندی به منشور اخلاقی به طور رسمی کار خودرا آغاز کردند و از شنبه 12 بهمن دوره های آموزشی و توجیهی آنها شروع خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
پس چی شد این حکما ؟؟؟حکما رو میزنن پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هیچ کس حتی پیگیری هم نکرده تورو خدا یه گزارش بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۶:۳۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
سلام .
الان ماه آذر شده و هنوز خبری نیست،تو رو خدا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی مرادی
۲۲:۰۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
نمیتونم برم خواستگاری، چون تکلیفم با اداره آب روشن نشده، شما رو به خدا اقدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۰۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۲
سلام ...
لطف کنید درباره شروع بکار استخدامی وزارت نیرو که اسفند 91 برگزار شد و تیر 92 گزینش آن به پایان رسیده ولی خبری نیست که نیست 3000 نفر علاف همین جواب هستن
تو رو خدا یک گزارش تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
اقا مجید
۱۲:۳۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
الان حدودا سه هفته از مهر گذشته ولی هنوز از زمان شروع به کاز پذیرفته شدگان وزارت نیرو خبری نیست!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجيد
۱۳:۳۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
با سلام و خدا قوت
لطف كنيد يك گزارش از علت تاخير در جذب نيرو و شروع به كار قبول شدگان تهيه كنيد. قرار بود از اول مهر شروع به كار باشد ولي الان 14مهر شده ولي هنوز خبري نيست
با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۱۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
باسلام
لطفا در مورد علت تاخیر بوجود آمده در برنامه استخدامی وزارت نیرو با مسئولان مربوطه موضوع را در میان بگذارید و اگر به نتیجه ای رسیدید ما را هم مطلع کنید.
باتشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید
خواهش میکنم اگه امکاش هست خبری بگیرین چون شایعات خیلی زیادی به گوش میرسه و ادارات مربوطه هم جواب درستی نمیدن
تا امروز که خبری از نیجه های قطعی و پذیرفته شدگان نشده لطفا اگه میشه خبری بگیرین چون زندگی خیلیا و حتی خودم به این آزمون بستگی داره و خیلی ها منظر جواب نهایی هستن تا تصمیم جدیدی برای زندگیشون بگیرن.
من الله التوفیق ..
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
باسلام گفتن اول مهرشروع بکارپذيرفته شدگان خبری نشد...
شما خبرنگاران جوان ميتونيد دقيقترين خبررا برای 4هزارنفر نهايی بگيردلطف بزرگی ميکنيد باکمال تشکر
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۲۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
باسلام خواهشااخبار جديدی ازشروع بکارپذيرفته شدگان وزارت نيرو بگيريد. با اینکه فرمودند از اول مهر شروع به کار می باشد اما هنوز خبری نیست. به ما که پاسخ درستی نمیدهند شاید به شما خبرنگاران عزیز پاسخ درستی دهند
Iran (Islamic Republic of)
ظهور
۱۱:۱۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
تکلیف استخدامی های وزارت نیرو که قرار بود از اول مهر مشغول به کار بشن چی شد چرا خبرنگاران محترم پیگیری نمی کنند؟