شهردار منطقه 9 در راستاي بازگشت جريان ترافيكي بزرگراه فتح در محدوده پل كن از ايمن سازي اين معبر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سلطاني با اعلام اين خبر گفت: در راستاي افزايش ضريب ايمني تردد شهروندان در شبكه معابر سطح محوده و با توجه به ا هميت بزرگراه فتح در محدوده پل كن، ايمن سازي مسير در دستور كار اين منطقه قرار گرفت.
بنابر اين گزارش، اين اقدام در راستاي سهولت تردد شهروندان در محدوده مورد نظر اجرايي و با توجه به اجراي هر مرحله عمليات عمراني، چندين بار وضعيت ترافيكي محل تغيير كرد تا دسترسي محلي براي شهروندان فراهم شود.
سلطاني تصريح كرد: عمليات ايمن سازي در قالب تجهيزات ايمني و مناسب ترافيكي نظير 70 تابلوي ترافيكي، 300 استوانه ارتجاعي، 60 شبكه ترافيكي و ... اجرايي شده است.
همچنين در حد فاصل ميدان فتح تا پل كن در بزرگراه فتح، هشت مورد سرعت گير و به تعداد 10 عدد چراغ راهنمايي جهت ارتقاء ايمني تردد شهروندان نيز استفاده شده است.
شهردار منطقه 9 با اشاره به ساماندهي و انتظام ترافيكي و ارتقاء سطح ايمني تردد خودروها و عابرين گفت: بر همين اساس عمليات خط كشي محوري گرم به متراژ 40000 كيلومتر اجرا شده است.
وي خاطرنشان كرد: تمامي اقدامات ترافيكي در محدوده بزرگراه فتح با هماهنگي پليس راهور انجام شده و بازگشت جريان ترافيكي در اين محدوده از بزرگراه فتح دركاهش سفرهاي درون شهري تأثيرگذار بوده و همواره تمهيدات مناسبي جهت ساماندهي وضعيت ترافيكي محدوده در نظر گرفته شده است./

برچسب ها: بزرگراه ، ایمنی ، اشاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار