قرعه کشی مسابقات جودو بازیهای آسیایی نوجوانان برگزار شد و طی آن حریفان 6 ملی پوش کشورمان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مراسم قرعه کشی مسابقات جودو بازیهای آسیایی بنانجینگ چین برگزار شد و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس در وزن 55- کیلوگرم مردان که 27 جودوکار حضور دارند محمدرضا صدیقی دور نخست باید با "جانگ لی تائه" از کره جنوبی مبارزه کند.

در وزن 66- کیلوگرم، محمد فتحی پور دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده پیکار تایپه و عربستان مبارزه می کند. در این وزن 26 جودوکار حضور دارند که نماینده کشورمان در صورت برتری در این مبارزه باید برای صعود به نیمه نهایی به دیدار یکی از جودوکاران تایلند ، سوریه يا سنگاپور برود.

ایمان نیک اقبال در وزن 81- کیلوگرم "نبی علی اف" از ترکمنستان را پیش رو دارد. وی در صورت برتری باید با "آنتونی حجار" از لبنان را پیش رو دارد. در این وزن 25 جودوکار حضور دارند که نیک اقبال با کسب پیروزی در این دو مبارزه برای صهود به جمع چهار جودوکار برتر این وزن با یکی از جودوکاران تایلند ، کره شمالی یا عربستان پیکار کند.

فاطمه شعبانی در وزن 44- کیلوگرم دختران در میان 15 جودوکار دور نخست به دیدار "لی دائه چو" از چین تایپه می رود. برنده مبارزه چین و ازبکستان حریف دوم شعبانی خواهد بود.

در وزن 52- کیلوگرم مبینا عزیزی دور نخست باید با "دکرا" از یمن مبارزه کند. عزیزی در صورت پیروزی "کوزی تالانبک" از قزاقستان را پیش رو خواهد داشت. در این وزن 20 جودوکار شرکت دارند.

محدثه خویشوند در وزن 63- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با "هورلیا" از هندوستان پیکار خواهد کرد. در این وزن 17 جودوکار حضور دارند.

رقابتهای جودو در دومین دومین دوره بازیهای آسیایی از فردا شنبه آغاز می شود و در روز نخست صدیقی و شعبانی از تیم ملی کشورمان به دیدار رقبای خود می روند.
 
این دوره از مسابقات با حضور 130 جودوکار  به مدت سه روز در نانجینگ برگزار خواهد شد./آق
برچسب ها: جودو ، نانجینگ ، قرعه کشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار