نماینده مردم قروه در مخالفت با سلطاني فر وزیر پیشنهادی وزارت ورزش وجوانان گفت: انتصاب وي در وزارت ورزش و جوانان به دلیل عدم تخصص و تجربه با جریان عدالت و شایسته سالاری همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "حامد قادر مرزی" نماینده مردم قروه در مخالفت با سلطاني فر وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: بنده به عنوان یک جوان معتقدم که امروز در مرحله آزمون بزرگی قرار دارم.

وی در ادامه با بیان اینکه ما همواره از شایسته سالاری دم می‌زنیم گفت: آقای سلطاني‌فر فارغ التحصیل علوم سیاسی هستند و تمام سوابقش معاون سیاسی امنیتی، استاندار و معاون بازرسی وزارت کشور بوده است.

قادر مرزی با طرح این سوال که آیا این با شایسته سالاری هماهنگی دارد؟ گفت: گمان می‌کنم به خاطر تجربه و تخصص کاملا بی ربط سلطاني فر انتصاب در وزارت ورزش و جوانان عادلانه نیست و با جریان اعتدال هم خوانی ندارد.

نماینده مردم قروه ادامه داد: آقای سلطاني فر در کمیسیون به ما گفتند اگر توپ به داخل دروازه  برود  وزیر خوب است و اگر به میله بخورد وزیر بد است،‌ آقای سلطاني فر عرصه مدیریت ملی عرصه شانس و حادثه نیست ، نباید در عرصه مدیریت ملی حادثه و تقدیر را به برنامه و تدبیر ارجهیت بدهیم.

وی در پایان با بیان اینکه بنده با هفده نفر وزاری پیشنهادی کابینه موافقم گفت: با آقای سلطاني فر به دلیل نداشتن تخصص و تجربه مخالف هستم و امیدوارم امروز مجلس در این آزمون بزرگ به شایسته سالاری رای دهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سوابق ، علمی ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار