سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان بیان کرد: تیم تمریناتش را به صورت مداوم انجام میدهد که با قدرت مقابل فجر سپاسی حاضر شویم تا باخت مقابل تراکتور را جبران کنیم.

علی فرامرزی سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:

بازی مقابل فجر سپاسی باری ما جزو بازی های مشکل است و بازیکنان و کادر فنی بعد از باختی که مقابل تراکتور سازی تبریز داشتند تمام تلاش خودشان را در تمرینات برای جبران آن انجام خواهند داد تا بتوانند 3 امتیاز بازی را کسب کنند و در کورس قهرمانی بمانند و خدا را شکر ما هیچ گونه مصدوم و محرومی برای این دیدار نداریم.

وی در ارتباط با وضعیت مصدومیت نوید کیا گفت: در حال حاضر مدرک پزشکی مبنی بر اینکه نوید کیا تا چه حد مصدومیت دارد به باشگاه ارائه نشده است اما احتمالاً در اوایل هفته آینده پرونده پزشکی وی تکمیل خواهد شد و وضعیت مصدومیت و دوران نقاهت هافبک با تجربه تیم ما مشخص خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا هواداران از حضور جباری در تیم راضی هستند یا خیر بیان کرد: هواداران سپاهان بر عکس اخباری که در سایت ها ی دیگر منتشر شده است بسیار از حضور جباری در تیم راضی هستند و در بازی قبل یک ساعت پیش از شروع دیدار شروع به تشویق وی کرده بودند و جباری هم در چند بازی که برای ما انجام داده است عملکرد بسیار خوبی داشته و کادر فنی ما از وی کاملاً راضی است.

وی افزود:  در شرایط فعلی که ما هافبک خوبی را مثل نویدکیا از دست داده ایم هواداران ما از حضور هافبک حرفه ای و ملی پوش مثل جباری بسیار راضی هستند و اخباری که در ارتباط با وی منتشر می شود کذب است.

فرامرزی در خصوص وضعیت جواهیر سوکای هم گفت: سوکای روز گذشته به ایران آمد و در دفتر باشگاه با ما دیدار انجام داد و از نظر روحی بسیار خوب بود وبا ما به شیراز آمد، اما طول درمان وی برای اینکه به شرایط بازی برسد 3 الی 4 ماه طول می کشد تا بتواند برای ما بازی انجام دهد.

وی در خصوص اعتراض بازیکنان تیم به توپ های آل اشپورت افزود: اصلاً حرفه ای نیست که تیم ها ضعف خودشان را بر گردن توپ ها بیاندازند و ما باید به تصمیمات سازمان لیگ احترام بگذاریم و فکر می کنم توپ بتواند در روند بازی بازیکن تأثیر بگذارد.

در کل تیم ما هیچ اعتراضی به وضعیت توپ ها ندارد و باشگاه سپاهان به صورت حرفه ای بازی خودشان را انجام می دهد./آق
برچسب ها: فرامرزی ، سپاهان ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار