جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، اردوی کشوری "نشاط و پویایی" اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمرکشور را در دو گروه در اردوگاه مهر بندر انزلی میزبانی می کند.


سجادی، مدیر عامل هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد گفت: این اردو در گروه اول با پذیرش 15 استان کردستان،آذربایجان شرقی، خوزستان،هرمزگان، فارس،کرمان،کرمانشاه، زنجان، خراسان جنوبی، اصفهان، مرکزی، سیستان و بلوچستان، البرز، لرستان و همدان، روز 22 مرداد آغاز شد.

وی افزود: گروه دوم این اردو نیز با حضور 15 استان دیگر از روز 27 مرداد ماه در اردوگاه مهر بندر انزلی پذیرش خواهند شد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی برنامه های این اردوی سه روزه را متنوع و آموزنده عنوان کرد و هدف از برگزاری این اردوها را غنی سازی اوقات فراغت و افزایش روحیه مشارکت پذیری اعضا برای انجام امور امدادی و فعالیت های بشر دوستانه خواند .

وی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی از قبیل دو با حمل چادر ، حمل دو نفره مصدوم ، دوی ساحلی ، فوتسال، دارت و بد مینتون از جمله برنامه های این اردو می باشد و هدف از این مسابقات حفظ و تقویت توان جسمانی و آمادگی امدادی امدادگران است .

سجادی از برگزاری مانورهای امداد زلزله در این اردو خبرداد و افزود: جوانان هلال احمر در این مانور ها نحوه مقابله با حوادث ، امدادرسانی ، مقابله با بحران ها و حمایت های روانی از مصدومین را می آموزند و به بررسی آسیب های ناشی از حوادث می پردازند .

وی خاطر نشان کرد: در هر گروه از شرکت کنندگان در اردو بیش از 500 نفر شرکت کرده و هلال احمر خراسان شمالی در مجموع با 25 نفر از عوامل اجرایی در این اردوگاه ، میزبان حدود 1000 نفر خواهد بود ./ع

برچسب ها: هلال احمر ، کشور ، نشاط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.