برنامه "گفت و شنود" راديو معارف به موضوع نظارت بر واردات اسباب بازي، نوشت افزار و محصولات فرهنگي مي‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ بنا بر آمارهاي رسمي، بسياري از نوشت افزارها و همچنين وسايل اسباب بازي كودكان از طريف واردات رسمي به كشور وارد مي‌شود اما بسياري از اين محصولات تاثيرات مخرب فرهنگي بر جامعه دارد. بدين دليل آسيب شناسي تاثير فرهنگي اين محصولات و چگونگي نظارت بر واردات اين كالاها از موضوعاتي است كه در چند قسمت از برنامه «گفت و شنود» به آن پرداخته مي‌شود.
 
اين برنامه در گفتگو با فرجو، دبير نظارت بر اسباب بازي‌ كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، برخي از اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي، برخي كارشناسان تربيتي كودكان و نوجوانان و فعالان در عرصه محصولات فرهنگي همچون مسئولين موسسات تبيان و ريحانة النبي به بحث و تبادل نظر در مورد  آثار تربيتي و الگوپذيري كودكان از اين نوع كالاها و همچنين بررسي وظايف دستگاه‌هاي نظارتي بر توليدات داخلي و واردات محصولات خارجي مي‌پردازد.
 
گفتني است؛ برنامه "گفت و شنود" كاري از گروه اخبار معارفي و برنامه‌هاي سياسي به سردبير تهيه كنندگي محمد حسن جلالي و اجراي جواد امامي شنبه‌‌ها از ساعت 18:00 تقديم شنوندگان فرهيخته راديو معارف مي‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.