عضو كارگزاران سازندگي با بیان اینکه بسیاری از انتقادات نمایندگان نسبت به وزرای پیشنهادی محترمانه و تاثیرگذار بود، گفت: روند کلی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس مثبت و نشانگر دلسوزی نمایندگان برای نظام، جامعه و حکومت بود اما از برخي انتظار رعايت ادب و احترام داريم.

"مرتضی سجادیان" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون روند رسيدگي مجلس به صلاحيت وزراي پيشنهادي دولت اظهار داشت: بررسی دقيق  و عميق صلاحیت وزرای پیشنهادی  از وظايف مجلس و به نفع جامعه است و اين مهم بايد برپايه ادب و احترام باشد.

عضو كارگزاران سازندگي با بیان اینکه بسیاری از انتقادات نمایندگان نسبت به وزرای پیشنهادی محترمانه و تاثیرگذار بود، گفت: روند کلی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس مثبت و نشانگر دلسوزی نمایندگان برای نظام، جامعه و حکومت بود.

وي با انتقاد نسبت به عملكرد برخي در مجلس  گفت: روند رسیدگی به صلاحیت وزرا در مجلس شورای اسلامی توسط رسانه‌های بیگانه رصد می‌شود، لذا ادبیات برخی از نمایندگان مناسب چنین شرایطی نبوده و صحبت‌های مطرح شده دور از شان مردم و کشور بود.

عضو كارگزاران سازندگي با بیان اینکه بسیاری از انتقادات نمایندگان نسبت به وزرای پیشنهادی محترمانه و تاثیرگذار بود، گفت: روند کلی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس مثبت و نشان گر دلسوزی نمایندگان برای نظام جامعه و حکومت بود.

سجادیان با بیان اینکه  تاكيد بر اينکه حاشیه‌‌ها یک نقطه ضعف محسوب می‌شود، تصریح کرد: مناسب است که افراد را مورد ارزیابی و غربالگری قرار دهیم اما پافشاري بر يك مسئله تاثیرات منفی خواهد داشت.

عضو كارگزاران سازندگي پخش مستقيم بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي از صدا و سيما را مثبت ارزيابي و خاطر نشان كرد: به حق صدا و سيما به وظايف خود در طي مناظرات انتخاباتي و بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي به خوبي عمل كرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: صلاحیت ، وزیر ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار