عضو حزب کارگزاران سازندگي گفت: مصلحت نظام جمهوري اسلامي و خواسته‌ مردم ايجاب مي‌کند که دولت آينده منطق را بر تندروي و پيشرفت و اعتدال را برجناح‌بندهاي سياسي ترجيح دهد.

"مرتضي سجاديان" عضو حزب کارگزاران سازندگي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت تشکيل دولت فراجناحي و اعتدال‌گرا گفت: با توجه به شرايط پيش‌ آمده و هزينه‌هايي که دشمنان نظام جمهوري اسلامي به مردم ايران تحميل کرده‌اند، ضرورت دارد تا دولت يازدهم منطق و اعتدال را جايگزين هر نوع تندروي کند که با توجه به اعتدال‌گرايي رئيس‌جمهور منتخب مردم اين اتفاق قطعا رخ خواهد داد.

عضو حزب کارگزاران سازندگي تصريح کرد: مصلحت نظام جمهوري اسلامي و خواسته مردم ايجاب مي‌کند که دولت آينده منطق را بر تندروي و پيشرفت و اعتدال را برجناح‌بندي‌هاي سياسي ترجيح دهد.

سجاديان با اشاره به مذموم بودن تندروي و افراط‌گرايي اظهار داشت: تفاوتي ندارد که تندروها متعلق به کدام جناح يا طيف باشند بلکه تجربه نشان داده است که نظام جمهوري اسلامي همواره از تندروي و افراط‌‌گرايي لطمه خورده است.

عضو حزب کارگزاران سازندگي ادامه داد: اعتدال‌گرايي و تخصص‌گرايي شعار و از منويات حجت‌السلام و المسلمين دکتر روحاني است و اين بدين معناست كه بکارگيري نيرو‌هاي متخصص و معتدل و مصلحت‌انديش بر جناح بندي‌ها و وابستگي هاي سياسي رجحان دارد.

سجاديان در پايان با اشاره به اولويت‌هاي دولت يازدهم خاطرنشان کرد: اگر چه حل مشکلات اقتصادي مردم اولويت دارد، اما اين امر در گروي راهيابي صحيح و اصولي در حوزه ديپلماسي و سياست خارجي است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، یازدهم ، اعتدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار