مدير مركز آفرينش‌هاي حوزه هنري با انتقاد از انعكاس غلط خبري از سوي در خبرگزاريها تاسيس انجمن ادبي شهريار را شخصيت ادبي استاد شهريار عنوان كرد.

"عليرضا قزوه" مدير مركز آفرينش‌هاي حوزه هنري در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران در خصوص تاسيس انجمن ادبي شهريار در دهلي گفت: با توجه به حضور چند ساله بنده در هند و آشنايي با دانشگاه‌هاي اين كشور با هدف شناساندن شخصيت ادبي استاد "شهريار" تصميم به ايجاد انجمن ادبي فعالي در اين كشور گرفتيم و جلساتي را با حضور استادان فارسي زبان و شاعران آن كشور برگزار كرديم.

وي افزود: هدف از برگزاري اين جلسات انجام يك كار فرهنگي و ادبي به طور ماهانه از سوي استادان فارسي زبان براي آشنايي جوانان و هند و افغانستان و ديگر فارسي زبانان ساكن در اين كشور با شخصيت ادبي استاد شهريار است.

مسئول كميته علمي جايزه ادبي استاد شهريار با ابراز اميدواري از برگزاري چنين انجمن‌هايي در ديگر كشورها اظهار داشت: اميدواريم در آينده نزديك امكان برگزاري چنين انجمن‌هايي را در كشورهاي فارسي زبان و همسايه با نام شهريار داشته باشيم.

اين شاعر در پايان با انتقاد از نشر نادرست شتابزده و انعكاس غلط بخشي از سخنان در نشست‌هاي مطبوعاتي در برخي از خبرگذاريها خاطرنشان كرد: خبرنگاران در نشست‌هاي مطبوعاتي عناويني را برخلاف گفته‌هاي ذكر شده در خبرهايشان مي‌نويسند كه گويا مشكل شنوايي دارند. يا آرزوي شتابزدگي چنين كاري را مي‌كنند كه شخصا از اين موضوع گله مندم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار