سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: اقدام رسانه ملی در پخش مستقیم مراسم رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادي رئيس جمهور، مصداق بارز توسعه مدنی، سیاسی و اجتماعی است.

"غلامعلی دهقان" سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند برگزاری مراسم رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی رئيس جمهور گفت: طی دو روز گذشته فضای تعاملی مثبتی در مجلس حکمفرما بود و نمایندگان دیدگاه‌های خود را در رابطه با وزرای پیشنهادی با شفافیت و صراحت اعلام کردند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: اقدام رسانه ملی در پخش مستقیم مراسم رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی رئيس جمهور، مصداق بارز توسعه مدنی، سیاسی و اجتماعی است.

دهقان اظهار داشت: بدیهی است که نمایندگان مجلس با در نظر گرفتن شرایط زمانی کشور و توجه به پیام مردم در 24 خرداد ماه در قبال رای اعتماد به گزینه‌های پیشنهادی تصدی وزرات‌خانه‌ها عمل خواهند کرد.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در پایان خاطرنشان کرد: صداوسیما با پخش مستقیم مراسم رای اعتماد موجبات علاقه‌مندی مردم را به مشارکت درامور مملکتي فراهم می‌سازد و بدین ترتیب امنیت ملی کشور تضمین می‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دهقان ، رای ، اعتماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار