سخنگوي کميسيون حقوقي و قضايي مجلس، پخش مستقيم مذاکرات جلسات علني بهارستان در جریان راي اعتماد به وزراي پيشنهادي دولت يازدهم از رسانه ملي را مثبت ارزيابي کرد و گفت: اين اقدام نشانه يک نوع شفافيت در همه ابعاد جمهوريت نظام است.

"محمدعلي اسفناني" نماينده مردم فريدون‌شهر، فريدن و چادگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، پخش مستقيم مذاکرات صحن علني بهارستان از رسانه ملي در روند بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي "حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين دکتر حسن روحاني" را مثبت ارزيابي کرد و گفت: اين اقدام يک نوع شفافيت در همه ابعاد جمهوريت نظام است.

وي در ادامه افزود: مردم توقع دارند بدانند راي اعتماد به وزراي پيشنهادي چه فرآيندي را طي مي‌کند و چه اتفاقي مي‌افتد که وزيري راي اعتماد مي‌آورد و يا احيانا نمي‌تواند راي اعتماد وکلاي ملت را کسب کند و آيا مجلس نقش نظارتي خود را آن‌گونه که بايد، ايفا خواهد کرد یا نه؟
 
سخنگوي کميسيون حقوقي و قضايي مجلس تصريح کرد: مردم قضاوت خواهند کرد که نمايندگان در مجموع اين مذاکرات و آرايي که به وزراي پيشنهادي مي‌دهند آيا واقعا اين مذاکرات جنبه اقناعي براي آنها دارد يا بحث، بحث جناحي است و صرفا به توصيه باند و جناح مربوطه به گزینه ها راي مي‌دهند.
 
اسفناني در پايان خاطر نشان ساخت: اين اقدام رسانه ملي قابل تقدير است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رسانه ، وزرا ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار