حضور بخش خصوصی در منطقه آزاد ارس اشتغالزایی و رفع محرومیت های اين منطقه در کمتر از یک دهه را به همراه داشته، به طوري که فعالیت بخش خصوصی موجب دگرگونی چهره اقتصادی و صنعتی اين منطقه شده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، صادق نجفی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره توانمندی های بالقوه این منطقه استراتژیک اقتصادی و تجاری، گفت: در سايه تمرکز بر توسعه خدمات و تامين زیرساخت هاي منطقه آزاد ارس، امروز موجب ظهور ارزش های حقیقی و توانمندی های بالقوه این منطقه استراتژیک اقتصادی و تجاری شده است.

نجفی همچنین با اشاره به  صدور 112 کارت بازرگانی در منطقه آزاد ارس از سال 1385 تا کنون، گفت: در سال گذشته، 61 کارت بازرگانی صادر شده است که برابر با نیمی از کارت های بازرگانی صادره از سال 1385 تاکنون است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ادامه داد: یک هزار و 520 شرکت از سال 1384 تا پایان تیرماه سالجاری در منطقه آزاد ارس به ثبت رسيده است.

وي با بيان رشد 272 درصدي ثبت شرکت هاي تولیدی، صنعتی، خدماتی و تجاری در چهار ماهه ابتداي سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصريح کرد: 372 شرکت تولیدی، صنعتی، خدماتی و تجاری در چهار ماه سال جاری به ثبت رسیده  که در اين ميان 229 شرکت با کاربری تجاری، 74 شرکت با کاربری خدماتی و 69 شرکت با کاربری صنعتی و تولیدی ثبت شده است.

نجفي افزود: حضور بخش خصوصی در منطقه آزاد ارس، اشتغالزایی و رفع محرومیت های اين منطقه در کمتر از یک دهه را به همراه داشته، به طوري که فعالیت بخش خصوصی موجب دگرگونی چهره اقتصادی و صنعتی اين منطقه شده و تأثیر مستقیمی بر بازارهای هم جوار داشته است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ارس ، اقتصادی ، رشد ، ثبت ، شرکت ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار