در نشست ساماندهی وضعیت پارک جنگلی یاسوج آن‌چه که نتیجه نرسید چگونگی ایجاد امنیت در این پارک بزرگ بود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  نشست ساماندهی وضعیت پارک جنگلی یاسوج امروز با حضور مسئولان مربوطه و به ریاست معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست ابتدا هر یک از مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان در خصوص کارهای انجام شده توضیحاتی را ارائه کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به بیان اقداماتی که تاکنون انجام شده پرداخت و گفت: تقریبا همه زیرساخت‌ها از جمله تیرهای چراغ برق و لامپ‌ها و کابل‌های لازم آماده شده که ظرف نخستین روزهای هفته آینده نصب خواهند شد.

وی از برگزاری جلسه کمیته فنی اداره متبوع خود در همان محل خبر داد و گفت: به صورت عملیاتی و کارشناسی این کار را انجام خواهیم داد.

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: از روز شنبه پارک را برق‌رسانی خواهیم کرد.

در ادامه حمیدرضا واعظی‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان کارهای انجام شده و اجرای وظایف محوله پرداخت و گفت: شهرداری و برق همکاری خوبی با ما برای تأمین زیرساخت‌ها در محوطه 8 هکتاری داشته‌اند اما امروز مهم‌ترین موضوع برای ما تأمین امنیت است.

وی با ابراز نارضایتی از وضعیت امنیت این مکان گردشگری تصریح کرد: مبادی فرعی در این پارک بسیار است که اگر بسته نشوند و یا فکری به حال آن نشود، باز هم مانند گذشته مشکلات قبلی را خواهیم داشت.

واعظی‌زاده افزود: اگر می‌خواهیم این پارک تنها برای یک ماه آینده و تابستان امسال آماده پذیرایی باشد سود و فایده‌ای نخواهد داشت ولی اگر به برقراری پایدار آن می‌اندیشیم لازم است قبل از هر چیز به امنیت آن توجه کنیم.

وی از پاکسازی فضا و شست‌وشوی محل‌های نشستن مردم گفت و افزود: کافه سنتی بخش خصوصی هم به زودی شروع به کار خواهد کرد.

شهردار یاسوج هم در این زمینه از اقداماتی که شهرداری انجام داده گفت و افزود: تعداد 30 جایگاه بتنی برای پخت کباب خریداری کرده‌ایم که نصب آن‌ها به زودی در پارک آغاز می‌شود.

قباد نگین‌تاجی از پیش‌بینی 60 محل برای نصب 60 چادر گفت و افزود: برای این کار 95 میلیون تومان نیاز است.

این مسئول از خریداری سطل‌های زباله گفت و افزود: در هفته آینده این سطل‌ها نصب می‌شود.

نماینده نیروی انتظامی هم با انتقاد از این موضوع که تنها پلیس برای ایجاد امنیت در این پارک وظیفه ندارد اظهار کرد: بدون کمک دستگاه‌های دیگر ایجاد امنیت در پارک 700 هکتاری جنگلی یاسوج غیر ممکن است./ج1

برچسب ها: یاسوج ، پارک ، زباله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.