محمود رضوي گفت: "رضا عطاران" و "هانيه توسلي" در پذيرش اين نقش ها بسيار ريسك كردند.

"محمود رضوي" تهيه‌كننده فيلم سينمايي "دهليز" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به برخورداري اين فيلم از يك مضمون اجتماعي مخاطبان ضمن درك مضمون اين فيلم و برقراري ارتباط با آن استقبال خوبي به خصوص از روز چهارشنبه به بعد از "دهليز" داشته‌اند.

وي افزود: در جلسه ای که با بهروز شعیبی جهت ساخت يك تله فيلم با عنوان "دنياي بهتر"داشتم  ایشان طرح "دهليز" را نيز پيشنهاد كرد که ابتدا قرار بر این شد که نگارش به انجام برسد و پس از اتمام نگارش  تصميم به ساخت چنين فيلمي گرفتيم.

وي عنوان كرد: از ديگر دلايل انگيزه ما براي ساخت چنين فيلمي برخورداري آن از يك داستان خوب براي تصوير‌گري نقش زن و مصائب و مشكلات یک زن سرپرست خانوار  بود.

"رضوي" با اشاره به انتقاد صورت گرفته در خصوص جايگاه پدر در "دهليز" در برخي خبرگزاري ها ضمن رد این انتقاد  گفت: حتي در روز افتتاحيه اين فيلم چند تن از روانشناسان معتبر كشور براي تحلیل توع نگرش و رابطه‌ي پدر و پسر در این فیلم حضور داشتند که تحلیل جامع این عزیزان به  زودي در یک برنامه رادیویی پخش و پس از آن در يكي از مجلات تخصصی حوزه سلامت نیز چاپ خواهد شد بنابراين چنين انتقاداتي مردود است.

اين تهيه‌كننده اظهار داشت: با وجود اينكه اين كار اولين تجربه "بهروز شعيبي" در مقام كارگردان بود اما به صورت حرفه‌اي آن را ساخت و همكاري گروه در طول كار بسيار خوب بود.

"رضوي" خاطرنشان كرد: "رضا عطاران" در پذيرش اين نقش به عنوان يك نقش جدي و "هانيه توسلي" در پذيرش نقش مادراعتماد قابل توجهی به آقای شعیبی کردند که نتیجه این اعتماد را هم به خوبی با استقبال مردم از انتخابشان ملاحظه كردند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.