در برنامه سينمايي "هفت" ؛

شعيبي:"دهليز" قضاوت نمي كند / محمود رضوي: "دهليز" باني كمك به يك زنداني دربند مي‌شود

"محمود رضوي" در برنامه سينمايي "هفت" گفت: فروش كامل يك روز "دهليز" در هفته‌ي جاري به خانمي براي آزادي عزيزش اختصاص مي‌يابد.

به گزارش خبرنگار سينما باشگاه خبرنگاران، برنامه "هفت" جمعه شب 18 مرداد ميزبان كارگردان، تهيه‌كننده و بازيگر خردسال "دهليز" بود.
"سيد محمود رضوي" تهيه‌كننده اين فيلم عنوان كرد: "دهليز" در ابتدا با تعداد سالن‌هاي كم اكران خود را آغاز كرد و به دليل فروش كم، شروع خوبي نداشت اما امروز مردم ما را شرمنده‌ي خود كردند و اين فيلم به فروش 30 ميليوني دست يافت.





وي در مورد همكاري با "بهروز شعيبي" اظهار داشت: من با وي قبلا كار كرده بودم، "شعيبي" يك طرح يك خطي را در خصوص فيلمنامه براي من تعريف كرد و از آنجا به بعد "دهليز" را انتخاب كرد و ما راه برگشت نداشتيم.

اين تهيه‌كننده ادامه داد: ما در اواسط مسير به مشكل‌مالي برخورديم اما خوشبختانه به كمك فارابي اين مسئله حل شد، اكنون شرايط توليد بسيار سخت شده است، برخي از فيلم‌ها با نگاه به گيشه يك سري موارد را به فيلم اضافه يا كم مي‌كنند، برخي از فيلم‌ها نيز به عنوان كار فرهنگي و فاخر با هزينه بالا ساخته مي‌شوند و در آخر بيش از 40 ميليون هم فروش ندارند در صورتيكه رسالت اينگونه فيلم‌ها بدون استقبال مخاطب با شكست مواجه مي‌شود.

"رضوي" تصريح كرد: ما در دسته‌ي سوم قرار مي‌گيريم يعني فيلمي فرهنگي با در نظر گرفتن مخاطب با پوب و هزينه‌ي شخصي فرد به عنوان ريسك ساخته مي‌شود تا در اواسط راه نگاه نهادهاي فرهنگي را به خود جلب كند و البته ما در اين امر موفق ظاهر شديم.

"بهروز شعيبي" كارگردان فيلم‌سينمايي "دهليز" بيان كرد: "دهليز" مرا به عنوان يك فرد با سوداي فيلمسازي انتخاب كرد و اين اثر با حمايت "رضوي" به جشنواره رسيد.



وي ادامه داد: ما اين بار نگاه جديدي به بحث قصاص داشتيم بدون قضاوت تنها يك سؤال را براي مخاطب مطرح كرديم، اميدوارم مسئولان فضاي بازتري را در اختياز فيلمسازان بگذارند.

اين كارگردان عنوان كرد: خانواده‌هايي كه به نوعي با موضوع قصاص درگير هستند اين فيلم را حتما نگاه كنند.

در پايان "سيد محمود رضوي" با اشاره به يك كار خير اظهار داشت: هفته آينده "دهليز" تمام فروش خود را در يك اكران ويژه به خانمي اختصاص مي‌دهد كه با مسئله‌ ديه درگير است./ص
برچسب ها: شعیبی ، دهلیز ، محمود رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار