بازیکن سابق تيم فوتبال استقلال گفت: فوتبال ما در سرازیری بدی قرار گرفته و با این وضع در جام جهانی زنگ تفریح می شویم.

شاهین خیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من فکر می کنم با این سیستمی که در فوتبال ما حاکم است اگر به جام جهانی برویم زنگ تفریح می شویم و سیستم فوتبال ما بسیار بد است حتی اگر ما با اسپانیا هم فوتبال بازی کنیم فوتبال آن ها برا هم خراب می کنیم برای مثال من در این هفته دو بازی را دیدم یکی بازی پرسپولیس - سایپا بود که شاید در کل بازی بازیکنان 2 تیم 10 پاس به هم ندادند و عملاً دفاع پرسپولیس در نیمه دوم به زیر توپ میزد اما دومین بازی دیدار بایرن و مونشن گلادباخ بود که دو تیم آنقدر زیبا بازی کردند که از آن دیدار لذت بردم و اگر فوتبالی که ما بازی می کنیم فوتبال است پس فوتبالی که تیم های اروپایی و حتی تیم های عربی بازی می کنند چیست؟

بازيکن سابق تيم فوتبال استقلال ادامه داد: فوتبالیست های کشورهای عربی شعور فوتبالی ندارند و ما از لحاظ استعداد از آن ها بالاتریم ولی ما می بینیم که آن ها از لحاظ تاکتیکی بهتر از ما عمل می کنند و این برای فوتبال ما جای تاسف است که کشورهای حاشیه خلیج فارس پیشرفت می کند و ما در سرازیری شدیدی هستیم.

وی ادامه داد: در فوتبال ایران هیچ سمتی ندارم و اگر در فوتبال ایران سمتی داشتم فوتبالیستی را که به زیر توپ می زند را از صفحه فوتبال محو می کردم و از خدا می خواهم در فوتبال کاره شوم تا این کار را بکنم.

خيري خاطر نشان کرد: سرگرمی بازیکنان خارجی فوتبال دستی است تا یاد بگیرند توپ را از روی زمین بلند نکنند و زیر توپ نزنند و فوتبالیست های ما فقط زیر توپ زدن را یاد گرفته اند.
آن روزی که تیم ملی ما ده پاس رو به جلوی بدون اشتباه به هم دادند آن روز باید مردم ما به خیابان بریزند و سه روز پایکوبی کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار