ورزشکاران موتای کار برای حضور در مسابقه های جهانی در شهر سن پترزبورگ روسیه به اردو رفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران سنندج ، دعوت موتای کار کردستان به اردوی تیم ملی، درخشش شناگران کردستانی در مسابقات جهانی پیوند اعضا و درخشش پینگ پنگ باز کردستانی در مسابقات جهانی 2013 آفریقای جنوبی از مهمترین اخبار ورزشی کردستان است.

ورزشکاران موی تای برای حضور در مسابقه های جهانی در شهر سن پترزبورگ روسیه به اردو رفتند که در وزن 75 کیلوگرم "حسین کرمی" از کردستان و "سعید جعفریان" از اصفهان حضور دارند.

اردوی آمادگی تیم ملی موی تای ایران در شهرستان دماوند آغاز شد و قرار است ورزشکار موی تای ایران به مسابقه های جهانی سن پترزبورگ روسیه اعزام شوند.

شناگران کردستانی در مسابقات جهانی پیوند اعضا خوش درخشیدنددر رقابت های شنای نوزدهمین دوره بازی های جهانی پیوند اعضا در دوربان آفریقای جنوبی، ورزشکار اعزامی استان کردستان در رشته ی ورزشی شنا موفق به کسب چهار مدال ارزشمند شدند.در سومین روز از این مسابقات در ماده 100 متر کرال "محمد طیب طاهر پور" شناگر ملی پوش اهل شهرستان مریوان موفق به کسب مدال نقره شد.

گفتنی است ملی پوشان رشته شنای پیوند اعضای ایران اعزامی به نوزدهمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا 2013 در آفریقای جنوبی، در مجموع موفق به کسب سه مدال نقره و هشت مدال برنز و مجموع 11 مدال شدند که سهم ملی پوشان کردستانی چهار مدال در این مسابقات بود.

درخشش پینگ پنگ باز کردستانی در مسابقات جهانی 2013 آفریقای جنوبی کیوان تیشه گران دو مدال زرین طلا برای کاروان ورزشی پیوند اعضای ایران کسب کرد.

کیوان تیشه گران در مسابقات تنیس روی میز در بخش انفرادی و در رده سنی 30 تا 39 سال  موفق شد با غلبه بر کلیه حریفان با اقتدار به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد و اولین مدال طلای خود را در این مسابقات کسب کند.

ورزشکاران ملی پوش پیوند اعضای ایران که با عنوان کاروان "قدر" در نوزدهمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا در آفریقای جنوبی شرکت کرده بودند، موفق شدند با کسب 14 مدال طلا ، 22 مدال نقره و 21 مدال برنز و با مجموع 57 مدال در جایگاه دهم این رقابت ها قرار گیرند. و در پایان از استان کردستان سه ورزشکار در این رقابت ها حضور داشتند که موفق به کسب شش مدال ارزشمند این مسابقات شدند.

گفتنی است در رشته تنیس روی میز "کیوان تیشه گران" دو مدال طلا و در رشته شنا "محمد طیب طاهر پور" یک مدال نقره و یک مدال برنز و "حسین سهرابی" دو مدال برنز را کسب کردند./ع

برچسب ها: تیم ، رشته ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.