فرماندار اردبیل گفت: اردبیل به عنوان ییلاق کشورمان با خیل عظیم مسافران و گردشگرانی روبه‌روست که پیش‌بینی می‌کنیم تابستان امسال 6 میلیون گردشگر از نقاط مختلف شهرستان اردبیل بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کاظم دبیر امروز در جلسه هماهنگی استقبال و میزبانی از گردشگران تابستانی اظهار داشت: براساس تمهیدات لازم تا پایان شهریور ماه امیدواریم میزبانان خوبی برای مسافران تابستانی باشیم که سفر خود را به مقصد ییلاق ایران آغاز کرده و به انجام می‌رسانند.

وی گفت: مسافرانی که به استان اردبیل و شهر پرافتخار اردبیل وارد می‌شوند در روزهای گذشته با حضور در مناطق متعدد گردشگری، تاریخی و طبیعی این استان سعی کردند از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها بهره‌برداری کنند.

دبیر خاطر نشان کرد: در مرکز استان خدمات و بسترهای لازم برای شناساندن استعدادهای گردشگری در سطح شهرستان و استان فراهم شده است.

وی گردشگران و ورود مسافران به اردبیل را یک فرصت استثنایی توصیف کرد و ادامه داد: باید از این فرصت در مسیر دستیابی به اشتغال و حتی سرمایه‌گذاری به نحوه احسن استفاده کرد.

فرماندار اردبیل همچنین از برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای پذیرایی از یک میلیون مسافر خارجی خبر داد و گفت: باید با هدف‌گذاری درست و حرکت منسجم مدت ماندگاری مسافران را در مرکز استان افزایش داده و فرصتی را فراهم کنیم تا گردشگران از مناطق طبیعی، بکر و دیدنی شهرستان استفاده کنند./ع


برچسب ها: اردبیل ، مسافران ، و ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.