دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب رتبه دوم در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور در رتبه بندی جهانی وبومتریکس در جولای 2013 شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، وبومتریک شاخصی است که به وسیله آن می توان سایت های دانشگاهی و مراکز آموزشی و تحقیقاتی را رتبه بندی کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه گفت: طبق گزارش معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بر اساس جدول رتبه بندی وبومتریکس در جولای 2013 ، به ترتیب سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شیراز و اصفهان رتبه های برتر را کسب کردند.

غلامرضا حاتم افزود: در این رتبه بندی 46 دانشگاه علوم پزشکی کشور لحاظ شده اند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیش از8000 دانشجو و دستیار تخصصی ، 91رشته مختلف تحصیلی ، 539 عضو هیئت علمی و بیش از 18000 پرسنل بهداشتی ، درمانی و پشتیبانی علاوه بر تعلیم و تربیت دانشجویان ، مسئولیت تأمین بهداشت و درمان استان را نیز بر عهده دارد.

این دانشگاه با کیفیت مطلوب آموزشی و پژوهشی ، فعالیت‌های درمانی پیچیده‌ای نظیر پیوند کبد ، قلب ،کلیه و دیگر درمان‌های پیشرفته به بیماران و نیازمندان ارائه کرده و به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های ایران و خاورمیانه شناخته شده است ./ب

برچسب ها: دوم ، پزشکی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.