وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ضمن تشکر از اعتماد روحانی گفت: این نظر لطف آقای رئیس جمهور است ،در صورت رای اعتماد ، فقط به دنبال اجرای برنامه هایم خواهم بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان درباره تشبیه ذهن خود به کامپیوتر ورزشی از سوی دکتر روحانی گفت:امیدوارم در صورت رای اعتماد نمایندگان مردم بتوانم هرچه سریع‌تر  برنامه‌هایم  را اجرایی کنم و تاکیدات رئیس جمهور و دولت یازدهم را در حوزه ورزش و جوانان به کار ببندیم.

وی افزود : این نظر لطف آقای رئیس جمهور است  که به من اعتماد دارند .گاهی هم  برای موضوعات مختلف ورزشی سوابقی را از من می‌خواستند و من با توضیح دقیق آنها گاهی اسباب تعجب ایشان می‌شدم.روحانی به حوزه ورزش و قهرمانان ایران بسیار علاقمند است ، ضمن اینکه بر گسترش ورزش همگانی و سالم‌سازی جامعه تاکید ویژه دارد.
 
سلطانی‌فر در مورد نوبت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای گرفتن رای اعتماد در صحن علنی مجلس گفت: تصور می‌کنم به احتمال زیاد بعد از ظهر چهارشنبه یا صبح پنجشنبه نوبت بنده برای ارائه برنامه‌هایم در جلسه بررسی وزرای پیشنهادی خواهد شد.
 
 

وی تاکید کرد : در صورت رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می توان بلافاصله با تشکیل کارگروه‌های اجرایی و تخصصی، انتظارات جامعه ورزش و نمایندگان محترم را برای تعالی بیشتر ورزش جمهوری اسلامی ایران برآورده کرد.
 

 
شنیده شده است ، از نخستین برنامه های  سلطانی فر در صورت کسب رای اعتماد از سوی مجلسی ها برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون های مورد نظر می باشد.
 
برچسب ها: روحانی ، سلطانی ، جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار