بعداز پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران در جام ملتهای آسیا، رئیس جمهور منتخب، رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر پیشنهادی ورزش در پیامهایی جداگانه به فدراسیون بسکتبال قهرمانی تیم ملی در آسیا را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال اولین پیروزی ورزشی را بعد از آغاز رسمی یازدهمین دوره ریاست جمهوری به دست آورد و بعد از این قهرمانی حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم در پیامی به فدراسیون بسکتبال این پیروزی را تبریک و تهنیت گفت.

در پيام دكتر روحاني آمده است: پيروزي فرزندان بلند قامت ايران اسلامي در مسابقات قهرماني بسكتبال جام ملت هاي آسيا موجب شادماني و سربلندي ملت ايران شد. رييس جمهوري در اين پيام ضمن تشكر از بازيكنان، كادر فني و مسئولين فدراسيون بسكتبال، اين موفقيت را به ملت شريف ايران تبريك گفت و ابراز اميدواري كرد كه با عزم بلند اين عزيزان، شاهد پيروزي هاي درخشان در مسابقات جهاني پيش رو باشيم.

همچنین دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پیام جداگانه ای این پیروزی را به تیم ملی بسکتبال و مردم تبریک گفت:

بسم الله الرحمن  الرحیم

کسب مقام شایسته قهرمانی در رقابتهای جام ملتهای آسیا و راهیابی به مسابقات جهان اسپانیا از سوی تیم ملی بسکتبال موجب سرور و خوشحالی شد.


جوانان سربلند و غرور آفرین کشورمان با افتخار آفرینی خود دل ملت را شادمان ساختند و تایید کردند با غیرت و اقتدار و با اتکال به خداوند می توانند در هر عرصه ای سربلند و پیروز باشند.


اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موفقیتها را به مربیان کادر فنی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم همواره شاهد استمرار موفقیتهای جوانان عزیزمان در تمام مراحل زندگی باشیم.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش آینده ایران اسلامی نیز در پیامی کسب سومین عنوان قهرمانی دلیر مردان تیم ملی بسکتبال در مسابقات جان ملت هآی آسیا را به مردم ایران و جامعه بسکتبال تبریک گفت:

 بار دیگر نام ایران عزیز با همت جوانان شجاع و برومندش بلند آوازه شد. قهرمانی تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در جام ملتهای آسیا که برای سومین بار حاصل می‌شود نشانی از تلاش بی وقفه و همدلی بازیکنان تیم ملی، کادر فنی و همت و برنامه ریزی صحیح مدیران فدراسیون بسکتبال است.

به یقین این موفقیت ارزشمند بدون حمایتهای دولت دهم و جناب آقای دکتر عباسی امکان پذیر نبود. این عنوان ارزشمند را که با صعود به مسابقات جام جهانی بسکتبال همراه شد صمیمانه به تک تک اعضای تیم و خانواده بزرگ بسکتبال ایران تبریک می‌گویم و مطمئنا وزارت ورزش دولت جناب آقای دکتر روحانی با حمایت گسترده تراز تیم ملی برای مسابقات جام جهانی، شرایطی را فراهم می کند که دغدغه ای برای موفقیت تیم ملی بسکتبال ایران در این عرصه مهم برای دوستداران ورزش وجود نداشته باشد.


به امید اینکه هر روز شاهد افتخار آفرینی جوانان این سرزمین در رشته های مختلف ورزشی باشیم

 





برچسب ها: بسکتبال ، جهانی ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار