معصومه فریبرزی گفت: برای نوع دوستی و همدلی و برای كمك به زلزله زدگان شروع به عكاسی از مناطق زلزله زده كردم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری، نمایشگاه عكس معصومه فریبرزی با عنوان "  زلزله آذربایجان" امروز دوشنبه 21 مرداد ماه ساعت 17 در گالری شماره 1 خانه عكاسان ایران افتتاح شد. 

معصومه فریبرزی در خصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل 28 اثر 50*70 در مورد زلزله زدگان است. عكاسی بهترین ابراز برای حمایت مردم زلزله زده است.  

وی با اشاره به اینكه عكس های حاضر در نمایشگاه بعد از یك سال از وقوع زلزله گرفته شده است افزود: عصر روز شنبه 21 مرداد سال 1391 دو زلزله پیاپی شمال شرق آذرباییجان شرقی را لرزاند. از 21 مرداد سال 91 تا 21 مرداد سال 92 تعداد زمین لرزه ها و پس لرزه ها در مناطق زلزله زده ارسباران به عدد 5000 رسیده است. 

این عكاس با اشاره به اینكه این نمایشگاه اولین نمایشگاه گروهی من است تصریح كرد: من با فروش این آثار به زلزله زدگان كمك می كنم و هدف من از برگزاری این نمایشگاه نشان دادن رنج ها و سختی های زلزله زدگان است .متاسفانه  هنوز هم عده ای در كانكس زندگی می كنند.    
 
گفتني است؛ علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه از 22 تا 30 مرداد ماه از ساعت 9 الی 19 به آدرس تهران، خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، حوزه هنری، خانه عكاسان ایران ، گالری شماره 1 مراجعه كنند./ص
برچسب ها: نمایشگاه ، عکاسی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.