معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: به منظور کانالیزه کردن تردد وسایل نقلیه در حدود 500 هزار مترطول خط کشی محوری در معابر شهری و بزرگراهی غرب تهران اجرا شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ولی نجاتی  معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه5با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت طرح ایمن سازی شبکه بزرگراهی و معابر شهری غرب تهران از ابتدای سال جاری بیش از 500هزار متر طول خط کشی محوری  اجرا شده است.
 
وی افزود:خط کشی محوری و بلوک عابر پیاده از علائم مهم ترافیکی است که نقش هشدار دهنده برای رانندگان وسایل نقلیه و شهروندان به هنگام حرکت در  معابر دارد . از سویی محل عبور عابرین نیز مشخص شده تا حرکت ها کانالیزه و ایمن شوند.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 ادامه داد: در این خط کشی ها از رنگ های ترافیکی سفید استفاده شده که علاوه بر انعکاس نور در شب هنگام، دارای ماندگاری بیشتری هستند.
 
وی افزود:طبق مطالعات و بررسی های کارشناسی محل های فاقد خط کشی و یا دارای خط کشی نا مناسب شناسایی و درمرحله اجرا قرار می گیرد.
 
نجاتی  گفت : در 4 ماهه نخست سال جاری 500کیلومتر  خط‌کشی محوری، 80 عدد خط‌کشی ایستگاه اتوبوس و و9600 بلوک عابر پیاده در منطقه از جمله اقدامات انجام شده در حوزه ترافیکی منطقه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار