رئيس دبيرخانه ستاد راهبردي مشارکت هاي اجتماعي در محلات شهر تهران گفت: شهروندان براي اطلاع از اخبار و نحوه فعاليت سراي محل سکونت شان به آدرس الکترونيکي mytehran.ir مراجعه نمايند.

هادي ذاکري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري شصت و نهمين جاسه کميته ساماندهي مديريت محله گفت: اين نشست با دستور جلسه بررسي فعاليت ها و برنامه سراهاي محله طي ماه مبارک رمضان بر ضرورت تداوم و استمرار اين فعاليت ها و برنامه سرهاهاي محله طي ماه مبارک رمضان برگزار و به ضرورت تداوم و استمرار اين فعاليت ها تا پايان ايام تابستان تأکيد شد.

وي تصريح کرد: مسئولين فناوري اطلاعات محله ها و اخبار و اطلاعان فعاليت ها و برنامه هاي اجرايي سراهاي محله را در ساب پرتابل محله منعکس و شهروندان براي اطلاع از اين موارد مي توانند به آدرس الکترونيکي mytehran.ir مراجعه کنند.

ذاکري ادامه داد: مقرر شد تا سراهاي محله با بهره گيري از تجارب برگزاري برنامه هاي مناسبتي و توجه به خواست و علايق شهروندان نسبت به برنامه ريزي و تدارک فعاليت ها در فصل بازگشايي مدارس اقدام نمايند.

وي اظهار داشت: در جلسه گذشته با اجراي طرح رتبه بندي سراهاي محله به منظور افزايش بازدهي و کارايي اين مراکز موافقت و بر اين اساس تدوين پيش نويس طرح در دستور کار قرار گرفته است.

رئيس دبيرخانه ستاد راهبردي مشارکت هاي اجتماعي در محلات شهر تهران گفت: کتابچه بودجه سال 92، 374 محله شهر تهران در شصت و نهيمن جلسه کميته ساماندهي مديريت محله در اختيار معاونان امور اجتماعي مناطق قرار گرفت که به زودي براي هيئت امنا و مديران محله ارسال مي شود.

وي خاطرنشان کرد: گزارش سازمان شهرداري تهران با موضوع آزمايش امکانات ورزشي در محله هاي شهر تهران از ديگر مباحثي بود که در اين جلسه بررسي و مورد تبادل نظر قرار گرفت./

برچسب ها: محله ، رتبه بندی ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار