در دوره جدید بازدیدهای میدان که از خرداد ماه سال جاری آغاز شده است عباس ندرلو قائم مقام شهرداری منطقه 11 به همراه معاونین و مدیران اجرایی از محلات 17 گانه سطح منطقه 11 به طور مستمر بازدید می کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در راستای خدمات رسانی به نظارت بر عملکرد تاکنون سیزده دور از بازدیدهای میدان از سطح نواحی 4 گانه این منطقه انجام شده و روند انجام کارها در امور مختلف و حل مسائل شهری در حوزه عمران خدمات و امور شهری و ترافیکی از نزدیک مورد بررسی و نظارت قرار گرفته است.

در جریان این بازدیدها که با دقت و حساسیت بالا و به طور مستمر انجام می شود مسائل محلات و نواحی شناخته شده و در جهت رفع آن تدابیر و برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در جریان این بازدید های میداني سه موضوع اصلی مورد تاکید است که بحث نظارت پذیری مجموعه مدیران و نیروهای اجرایی سطح نواحی و منطقه و نیز نظارت بر حسن اجرایی کارها توسط پیمانکاران به عنوان یکی از اهداف دور جدید بازدیدهای میدانی است.

وی فراهم کردن بستر های همکاری بین بخشی بین معاونت ها نواحی و نیروهای اجرایی را در حین هدف بازدیدهای میدان دانست و افزود: در این بازدیدها گره ها و ناهماهنگی های بین بخشی شناخته شده و تدبیر لازم برای رفع آن ها اتخاذ می شود.
برچسب ها: بازدید ، میدان ، محله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار