در تير ماه سال جاري كارشناسان واحد ارتباط مردمي بانك ملي ايران با صرف 465 ساعت وقت به 16 هزار و 784 تماس تلفني مشتريان پاسخ دادند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي بانك ملي ايران، از كل تماس‌ها دريافتي به ترتيب 10 هزار و 446 تماس با 24/62 درصد در مورد خدمات نوين ‌بانكي، 4 هزار و 553 تماس با 13/27 درصد در زمينه خدمات بانكداري، يك هزار و 388 تماس با 27/8 درصد در مورد بانك ملي ايران و 397 تماس با 37/2 درصد درخصوص موضوعات متفرقه بوده است.
 
 لازم به ذكر است در بين كل تماس‌هاي دريافتي بيشترين فراواني متعلق به سامانه بانكداري اينترنتي (سبا) با 52/19 درصد بوده و پس از آن، موضوعات سامانه رعد ملي، ساپتا و خريد شارژ بيشترين تماس‌ها را به خود اختصاص داده است.
 
واحد ارتباط مردمي بانك ملي ايران با استفاده از كارشناسان متخصص و 60 خط تلفن با شماره تماس 64140-021، وظيفه اطلاع‌رساني و پاسخگويي درخصوص موضوعات مختلف بانكي به مشتريان را بر عهده دارد.
برچسب ها: بانک ، ملی ، تماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار