اداره كل امور اداري و منابع انساني نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور با صدور اطلاعيه اي از اعلام اسامي پذيرفته شدگان موقت آزمون دعوت به همكاري اين نهاد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور، اداره كل امور اداري و منابع انساني نهاد كتابخانه ها با صدور اطلاعيه اي اسامي پذيرفته شدگان موقت آزمون دعوت به همكاري نهاد را اعلام كرد.

در اين اطلاعيه آمده است:

با توجه به اعلام اسامي پذيرفته شدگان موقت آزمون دعوت به همكاري نهاد، دعوت شدگان به مصاحبه به منظور كسب اطلاعات از وضعيت پذيرش خود مي توانند به آدرس پورتال نهاد، صفحه شخصي خود مراجعه نمايند.

بديهي است در خصوص افرادي كه وضعيت آنها در پورتال شخصي (در دست بررسي) قيد شده است، در اطلاعيه هاي بعدي وضعيت نهايي آنها اعلام خواهد شد.

ضمناً‌ استانهايي كه اسامي نهايي افراد قبول شده آنها اعلام نشده، پس از بررسي نهايي متعاقباً‌ اعلام خواهد شد.

لازم به ذكر است مراجعين پس از ورود به پورتال نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور به آدرس www.iranpl.ir با وارد كردن اطلاعاتي نظير؛ كد رهگيري، رشته تحصيلي، رسته شغلي، شماره شناسنامه، كد ملي و ... قادر خواهند بود تا از نتيجه آزمون دعوت به همكاري نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور آگاهي پيدا كنند.

گفتني است، آزمون دعوت به همكاري نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور بيست و پنجم اسفندماه سال گذشته به صورت همزمان در 31 استان كشور برگزار و چندي پيش نيز اسامي سه برابر ظرفيت پذيرفته شدگان از سوي نهاد اعلام شده بود./ي2
برچسب ها: نهاد ، کتابخانه ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.