سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از سقوط یک دستگاه بالا بر و کشته و مصدوم شدن 3 کارگر خبر داد.

جلال ملکی در بیان جزئیات این حادثه به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: عصر روز گذشته ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی از حادثه سقوط بالا بر در یک کارگاه ساختمانی در جاده مخصوص کرج مطلع و بلافاصله 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: این حادثه یک بالابر در چاهک آسانسور یک ساختمان کارگاهی 5 طبقه نصب بود و 3 کارگر در حال حمل مصالح با بالابر بودند که متاسفانه کفی بالابر شکسته و از طبقه چهارم به طبقه منفی یک سقوط و کارگران گرفتار شدند.

ملکی اظهار داشت: آتش نشانان با تجهیزات ایمنی بالابر را مهار کردند و کارگران را به بیرون انتقال دادند که متاسفانه کارگر 34 ساله ای به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود و دو کارگر دیگر نیز مصدوم شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان توصیه کردند افرادی که از بالا بر استفاده می کنند حتماً وزن استاندار دستگاه را رعایت کنند.

*انتقال مصدومان به بیمارستان امام خمینی

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی تهران درباره ارائه خدمات امدادی درمانی به حادثه سقوط بالابر به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز اورژانس تهران پس از اطلاع از حادثه بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس به محل اعزام کرد.

تکنسین های اورژانس پس از رسیدن بر بالین مصدومان و انجام معاینات اولیه مرگ کارگر 34 ساله را اعلام کردند همچنین 2 کارگر 32 و 27 ساله نیز مصدوم شده بودند که پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی منتقل شدند./

برچسب ها: مصدوم ، سقوط ، بالابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار