مربی تیم والیبال بانوان گاز تهران گفت: این تیم در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور امسال تا حدودی با ترکیبی متفاوت نسبت به سنوات قبل ظاهر می شود.

فریبا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق سیاست کلان مسئولان باشگاه امسال ترکیب تیم بانوان گاز با نیروهای جوان و مستعد بسته شده است.

مربی تیم والیبال بانوان گاز تهران گفت: سعی کردیم در ترکیب امسال تیم گاز تهران با جذب بازیکنان رده های سنی نوجوانان و جوانان به نوعی در پشتوانه سازی این رشته گام موثر و بلندی را برداریم.

وی تصریح کرد: اجرای سیاست جوانگرایی علاوه بر آن که به نفع والیبال بانوان در سطح کلان است برای باشگاه نیز نتیجه بخش خواهد بود چون از این طریق ما بازیکنان را برای آینده تیم والیبال بانوان گاز تهران تربیت می کنیم.

سليماني یادآور شد: هدف اصلی مسئولان باشگاه و اعضای کادر فنی تیم گاز تهران در اجرای سیاست جوانگرایی، تقویت تیم ملی بزرگسالان است به طوری که در 2 الی 3 سال آینده حداقل سه نفر از این بازیکنان رده سنی نوجوانان و جوانان به تیم ملی بزرگسالان دعوت خواهند شد به نوعی می توان گفت که مسئولان باشگاه هدفشان از اجرای سیاست جوانگرایی، تامین زیرساخت های اسامی برای والیبال بانوان است آن ها با این هدف نوجوانان و جوانانی که دارای فیزیک مناسب هستند را حمایت می کنند.

سلیمانی در خصوص بودجه اختصاص یافته به والیبال بانوان از سوی باشگاه اظهار داشت: بودجه تیم داری در مسابقات لیگ برتر امسال نسبت به سال هیچ تغییری نکرده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار